Quote from Funbeat user on 4 May 2005, 10:19...och förresten så är klockan manipulerad... 🙂
...och förresten så är klockan manipulerad... 🙂
Quote from Ivan Kuzmin on 10 June 2005, 13:04Tjena grabbar... hur går det med träningen?
Tjena grabbar... hur går det med träningen?
Quote from Klas Elmby on 10 June 2005, 13:27Den går som en dans. Lirade tennis idag för första gången på nästan två år. Det var en upplevelse.
Den går som en dans. Lirade tennis idag för första gången på nästan två år. Det var en upplevelse.
Quote from Mathias Ericsson on 12 June 2005, 23:16Ha ha Bra Janne... så du är inte i riskzonen för tennisarm med andra ord...
Ha ha Bra Janne... så du är inte i riskzonen för tennisarm med andra ord...
Quote from Klas Elmby on 13 June 2005, 10:55Nänä.. Man är ju vältränad numer. 🙂
Körde vi "bara" 90min igår? Jag vill ju skriva 120min..
Nänä.. Man är ju vältränad numer. 🙂
Körde vi "bara" 90min igår? Jag vill ju skriva 120min..
Quote from Mathias Ericsson on 15 June 2005, 14:37Vi får köra på det... fan du leder för första gången mannen! Med hela 10 minuter...
Du kan ju inte räkna med promenaden ifrån T-Banan som rask promenad! 😉
Vi får köra på det... fan du leder för första gången mannen! Med hela 10 minuter...
Du kan ju inte räkna med promenaden ifrån T-Banan som rask promenad! 😉
Quote from Klas Elmby on 15 June 2005, 16:39Jag har legat i täten tidigare... Den raska promenaden jag skrev in för ett tag sen var mer än 60min. Jag gick i 8 timmar, så jag tyckte jag var värd att skriva in något iallafall. Så det så! 🙂
Jag har legat i täten tidigare... Den raska promenaden jag skrev in för ett tag sen var mer än 60min. Jag gick i 8 timmar, så jag tyckte jag var värd att skriva in något iallafall. Så det så! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2005, 08:14"Jag gick i 8 timmar" oh my god... sccchoppade och brände kalorier!!!
"Jag gick i 8 timmar" oh my god... sccchoppade och brände kalorier!!!
Quote from Mathias Ericsson on 16 June 2005, 09:34Ha ha ha jävla helvete, det är kärring träning Janne!!! Shopping!
Snart är du väl lika slank som Paris Hilton?!
Ha ha ha jävla helvete, det är kärring träning Janne!!! Shopping!
Snart är du väl lika slank som Paris Hilton?!