Quote from Guest on 11 March 2010, 17:53...
...
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 18:03fyi: Jag kommer kunna ta bort eventuella diskussioner vi för här, när det väl är dags att släppa in andra.
fyi: Jag kommer kunna ta bort eventuella diskussioner vi för här, när det väl är dags att släppa in andra.
Quote from Lena O on 11 March 2010, 18:36So I could say I love you Olle and no one will ever know? ;p
Olle: Vill du att vi ska skapa nya diskussioner kring nya tankar för sidan redan nu?
So I could say I love you Olle and no one will ever know? ;p
Olle: Vill du att vi ska skapa nya diskussioner kring nya tankar för sidan redan nu?
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 18:55Exactly 😉
Ja, det tycker jag vi kan göra. Är det någon av er som har lite koll på html och som vågar sig på att testa att uppdatera innehållet på Överssiktssidan?
Exactly 😉
Ja, det tycker jag vi kan göra. Är det någon av er som har lite koll på html och som vågar sig på att testa att uppdatera innehållet på Överssiktssidan?
Quote from Lena O on 11 March 2010, 19:19Jag gick en utbildning 1999, sedan använde jag Dreamweaver.
Väldigt lite kan jag idag.
Jag gick en utbildning 1999, sedan använde jag Dreamweaver.
Väldigt lite kan jag idag.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:18Jag kan inte ens stava till html så räkna inte med mig.
Gary - ska vi bjuda in Anneli till Team Hope och låta henne ta formgivningen?
Jag kan inte ens stava till html så räkna inte med mig.
Gary - ska vi bjuda in Anneli till Team Hope och låta henne ta formgivningen?
Quote from Lena O on 12 March 2010, 09:20Bra förslag:
Jag ringa till henne.
Hur löser vi så att hon kan logga in?
Bra förslag:
Jag ringa till henne.
Hur löser vi så att hon kan logga in?
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 11:19Ni är alla admins för gruppen så ni kan bjuda in henne.
Ni är alla admins för gruppen så ni kan bjuda in henne.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 18:56Var hamnar våra "egna" bloggares inlägg och de krönikor vi tänker oss i framtiden?
Lägger du upp en ny flik (mellan Översikt och Gruppmål) i vår grupp som heter Bloggar?
Det finns en länk knuten till:Team Hopes krönikor
Träning är så otroligt kul!
Läs d
Var hamnar våra "egna" bloggares inlägg och de krönikor vi tänker oss i framtiden?
Lägger du upp en ny flik (mellan Översikt och Gruppmål) i vår grupp som heter Bloggar?
Det finns en länk knuten till:
Team Hopes krönikor
Träning är så otroligt kul!
Läs d
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 19:14Vi diskuterade ju att de personer som ska blogga lägga vi också upp som personer på FunBeat och utnyttjar den inbyggda funktionaliteten som finns redan nu för att blogga.
När ett blogginlägg gjorts så lägger vi upp en länk till det under Team Hope -> Öve
Vi diskuterade ju att de personer som ska blogga lägga vi också upp som personer på FunBeat och utnyttjar den inbyggda funktionaliteten som finns redan nu för att blogga.
När ett blogginlägg gjorts så lägger vi upp en länk till det under Team Hope -> Öve