Quote from Lena O on 12 March 2010, 19:28Kan det görs så att personen inte få privata meddelande utan att svar måste ges och tas öppet?
Kan det görs så att personen inte få privata meddelande utan att svar måste ges och tas öppet?
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 12:40En enkel lösning är ju att vi kopplar på vidarebefodran av personliga meddelanden till personens e-postadress. Den e-postadressen kan leda till någon av er. Plus att vi skriver att man inte ska skicka personliga meddelanden.
Men din lösning går också, m
En enkel lösning är ju att vi kopplar på vidarebefodran av personliga meddelanden till personens e-postadress. Den e-postadressen kan leda till någon av er. Plus att vi skriver att man inte ska skicka personliga meddelanden.
Men din lösning går också, m
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 18:49Just nu tycker jag att det var kanon att topplistan kom upp 😉
Kan vi använda fliken Gruppmål till att berätta om Team Hope, tanke, idé och varför vi just valt Barncancerfonden?
Just nu tycker jag att det var kanon att topplistan kom upp 😉
Kan vi använda fliken Gruppmål till att berätta om Team Hope, tanke, idé och varför vi just valt Barncancerfonden?
Quote from Lena O on 13 March 2010, 19:09Jag tyckte att du skulle det 😉
Jag tyckte att du skulle det 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 09:23Vi får nog lägga till en ny flik för att skriva med om Team Hope. Alternativt göra en vanlig länk från Översikts-sidan.
Vi får nog lägga till en ny flik för att skriva med om Team Hope. Alternativt göra en vanlig länk från Översikts-sidan.
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 22:19Olle - kan du byta ut loggan i vänster kolumnen för våra medlemmar?
Nu ligger där RoH loggan och inte Team Hope
Olle - kan du byta ut loggan i vänster kolumnen för våra medlemmar?
Nu ligger där RoH loggan och inte Team Hope
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 12:34Kirrat!
Kirrat!
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 18:34Sorry, men det var fel logga 😀
Det ska vara den som har en grön halvmåne i botten, denblå/gula kan du kasta, jag har också använt den fel lite här och där
Sorry, men det var fel logga 😀
Det ska vara den som har en grön halvmåne i botten, denblå/gula kan du kasta, jag har också använt den fel lite här och där
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 09:30Jag lyckades inte hitta den rätta loggan när jag letade just, kan någon av er maila över den? Kom ihåg att bifoga och inte infoga (infoga sabbar upplösningen på bilden) i mailet.
Jag lyckades inte hitta den rätta loggan när jag letade just, kan någon av er maila över den? Kom ihåg att bifoga och inte infoga (infoga sabbar upplösningen på bilden) i mailet.