Quote from Guest on 5 February 2007, 15:3511.00
250:-
Enligt arrangören lättsprungen (är ngt marathon det?) och vindskyddad 4-varvsbana runt Vällingby centrum.Inbjudan:
http://www.svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=332144&CatId=385442
11.00
250:-
Enligt arrangören lättsprungen (är ngt marathon det?) och vindskyddad 4-varvsbana runt Vällingby centrum.
Inbjudan:
http://www.svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=332144&CatId=385442
Quote from Lotta W on 5 February 2007, 15:45Ja, den är lättsprungen: har för mig att det är ett motlut varje varv och det känns bara bra som omväxling :-).
Ja, den är lättsprungen: har för mig att det är ett motlut varje varv och det känns bara bra som omväxling :-).
Quote from Funbeat user on 5 February 2007, 22:02Aha, så du har sprungit den. Men du skall inte springa i år eller?
Aha, så du har sprungit den. Men du skall inte springa i år eller?
Quote from Lotta W on 6 February 2007, 09:19Nej, den dagen är jag ute och cyklar, på Lanzarote 😀
... men vi kanske skulle försöka samla ihop ett funbeat-löppass i Gbg snart: vad tror du?
Nej, den dagen är jag ute och cyklar, på Lanzarote 😀
... men vi kanske skulle försöka samla ihop ett funbeat-löppass i Gbg snart: vad tror du?
Quote from Funbeat user on 6 February 2007, 09:22Absolut! Kanske skall man köra 8:an i Skatås (så kan alla som vill vara med) och fika på motionscentralen efteåt.
Absolut! Kanske skall man köra 8:an i Skatås (så kan alla som vill vara med) och fika på motionscentralen efteåt.
Quote from Håkan Öhling on 7 February 2007, 22:38Låter bra! Jag behöver just nu all inspiration jag kan få...
Låter bra! Jag behöver just nu all inspiration jag kan få...
Quote from Funbeat user on 7 February 2007, 22:42Du har sett att jag lagt upp en "inbjudan" i ett eget ämne va?
Eller var det Vällingby du ville hänga på för att få inspiration?;)
Du har sett att jag lagt upp en "inbjudan" i ett eget ämne va?
Eller var det Vällingby du ville hänga på för att få inspiration?;)
Quote from Håkan Öhling on 7 February 2007, 22:45Jag såg det 🙂
Nä, när du springer i Vällingby ligger jag bakom Christers hjul på Lanzarote 😀
Jag såg det 🙂
Nä, när du springer i Vällingby ligger jag bakom Christers hjul på Lanzarote 😀
Quote from Lotta W on 8 February 2007, 10:14Torbjörn, det är mycket uppför på Lanzarote så du cyklar väl om halvvägs upp... Å a s har jag blivit ett år äldre och gubbigare så jag kanske kan matcha dig 😉
Vad sägs om att rejsa uppför Femesbacken? 🙂
Torbjörn, det är mycket uppför på Lanzarote så du cyklar väl om halvvägs upp... Å a s har jag blivit ett år äldre och gubbigare så jag kanske kan matcha dig 😉
Vad sägs om att rejsa uppför Femesbacken? 🙂