Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 19:27Ja huvva, det ser inte så lovande ut. 🙁 Tur att det är en bit in i landet för det skall regna mer vid kusten.
Ja huvva, det ser inte så lovande ut. 🙁 Tur att det är en bit in i landet för det skall regna mer vid kusten.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 08:53SMHI har ändrat prognosen. Nu ser det ut att bli lite halvsoligt och iaf 11 grader. Dvs shortsväder! Bra.
SMHI har ändrat prognosen. Nu ser det ut att bli lite halvsoligt och iaf 11 grader. Dvs shortsväder! Bra.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:51Slog i knäet på curlingisen i torsdags så målsättningen är att ta mig i mål.
Slog i knäet på curlingisen i torsdags så målsättningen är att ta mig i mål.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 09:14Skönt att vädret blir hyfsat. Här känns det rätt bra så jag har inga ursäkter att inte ge järnet! 🙂
Lycka till alla!
Skönt att vädret blir hyfsat. Här känns det rätt bra så jag har inga ursäkter att inte ge järnet! 🙂
Lycka till alla!
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 09:23Ja, det ser ju ut att bli perfekt väder för långlopp. Runt 10 grader och mulet. Det viktigaste är ju att det inte blåser så mycket.
Allt över noll-gradigt är ju shorts-väder när det gäller tävling. 🙂
Skall bli kul med tävling.
Lycka till allihopa!
Ja, det ser ju ut att bli perfekt väder för långlopp. Runt 10 grader och mulet. Det viktigaste är ju att det inte blåser så mycket.
Allt över noll-gradigt är ju shorts-väder när det gäller tävling. 🙂
Skall bli kul med tävling.
Lycka till allihopa!
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 09:57Nu väntar en stor kopp kaffe som nästa led i uppladdningen. Tror och hoppas att benen är pigga idag! Skippar shortsen till förmån till mina nyaste tights trots att jag är nordbo.. mest för att dom är snyggare 😉
Lycka till!!!
Nu väntar en stor kopp kaffe som nästa led i uppladdningen. Tror och hoppas att benen är pigga idag! Skippar shortsen till förmån till mina nyaste tights trots att jag är nordbo.. mest för att dom är snyggare 😉
Lycka till!!!
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:02Grattis till er som körde och nådde era mål!
Tycker att arrangemanget var bra och trevligt, och det var ju roligt att möta elitlöparna på vägen mot vändpunkten 🙂
Själv är jag inte helt nöjd med min prestation, men ser ändå fram till nästa halvmara då j
Grattis till er som körde och nådde era mål!
Tycker att arrangemanget var bra och trevligt, och det var ju roligt att möta elitlöparna på vägen mot vändpunkten 🙂
Själv är jag inte helt nöjd med min prestation, men ser ändå fram till nästa halvmara då j
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:08Ah, synd Louise. (Läste din tävlingberättelse). Man lär sig av misstagen och gör bättre ifrån sig nästa gång. Jag fick lite panik ett tag efter en drickastation när jag fick mjälthugg så jag vågade inte dricka något mer efter det.
För mig gick det bra me
Ah, synd Louise. (Läste din tävlingberättelse). Man lär sig av misstagen och gör bättre ifrån sig nästa gång. Jag fick lite panik ett tag efter en drickastation när jag fick mjälthugg så jag vågade inte dricka något mer efter det.
För mig gick det bra me
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 23:03Härlig tävling! Lyckades krossa såväl mål som PB och komma in just över 1:32 (PB med 18 minuter =)).
Grattis till alla bra prestationer!
Härlig tävling! Lyckades krossa såväl mål som PB och komma in just över 1:32 (PB med 18 minuter =)).
Grattis till alla bra prestationer!
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 09:31Oj, oj Göran du måste ha tränat bra i vinter. Kan bli en rolig säsong för dig då många PB verkar ligga löst. Grattis!
Oj, oj Göran du måste ha tränat bra i vinter. Kan bli en rolig säsong för dig då många PB verkar ligga löst. Grattis!