Quote from Guest on 27 November 2008, 10:0813.5 mil på 3 dagar mellan Göteborg och Ulricehamn på vackra naturstigar.
Gå, vandra eller löp
Se mer på http://www.colting.se/pdf/coltingcamps_lopcamp2009.pdfHälsningar Pasi
13.5 mil på 3 dagar mellan Göteborg och Ulricehamn på vackra naturstigar.
Gå, vandra eller löp
Se mer på http://www.colting.se/pdf/coltingcamps_lopcamp2009.pdf
Hälsningar Pasi
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 10:18Roligt ni hänvisar till Masses blogg =)
Det är en månad innan Stockholm Marathon men som det ser ut nu hade jag tänkt deltaga. Johans berättelse från i år peppade en som fan.
Roligt ni hänvisar till Masses blogg =)
Det är en månad innan Stockholm Marathon men som det ser ut nu hade jag tänkt deltaga. Johans berättelse från i år peppade en som fan.
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 10:41Verkar jättekul - ska ta en allvarlig funderare på att vara med. Gillar utmaningar (t+)
Verkar jättekul - ska ta en allvarlig funderare på att vara med. Gillar utmaningar (t+)
Quote from Funbeat user on 27 November 2008, 11:02Jag var med årets camp och måste säga att det var en upplevelse utöver det vanliga.
Rekommenderas å det varmaste.
/Mannen med hashkakan
Jag var med årets camp och måste säga att det var en upplevelse utöver det vanliga.
Rekommenderas å det varmaste.
/Mannen med hashkakan
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 07:21Det är klart att jag är på igen!
Det är klart att jag är på igen!
Quote from Funbeat user on 28 November 2008, 07:47Det låter jättetrevligt! Hoppas jag lyckas klämma in det i almanackan.
Det låter jättetrevligt! Hoppas jag lyckas klämma in det i almanackan.
Quote from Funbeat user on 29 November 2008, 08:02Superkul att så många tjejer känner sig taggade.
Tack Anna för att du i höstas vågade och visade att det går 🙂Härligt om ni kommer med till våren oxå Calle o Jonas.
Pasi
Superkul att så många tjejer känner sig taggade.
Tack Anna för att du i höstas vågade och visade att det går 🙂
Härligt om ni kommer med till våren oxå Calle o Jonas.
Pasi
Quote from Funbeat user on 29 November 2008, 20:57Jag tror jag ska våga. Var jättesugen i höstas, men då hade jag bara sprungit en månad (den här omgången) och sprang en halvtimme sammanlagt. Nu springer jag en och en halv, "utan problem" host, men räknar med att bli uthålligare. Så en tjej till alltså.
Jag tror jag ska våga. Var jättesugen i höstas, men då hade jag bara sprungit en månad (den här omgången) och sprang en halvtimme sammanlagt. Nu springer jag en och en halv, "utan problem" host, men räknar med att bli uthålligare. Så en tjej till alltså.
Quote from Funbeat user on 29 November 2008, 21:12Det står ju faktiskt: "Man springer, joggar eller vandrar i sin egen takt" på hemsidan. Så jag hoppas att det är fler än jag som inte kommer att springa hela vägen 🙂
Det står ju faktiskt: "Man springer, joggar eller vandrar i sin egen takt" på hemsidan. Så jag hoppas att det är fler än jag som inte kommer att springa hela vägen 🙂
Quote from Funbeat user on 30 November 2008, 01:19Jo men det gjorde det inte lika explicit i höstas. Jag kommer inte att orka springa i 5 timmar 3 dagar i rad. Så räkna med mig med gå-sällskap då och då.
Jo men det gjorde det inte lika explicit i höstas. Jag kommer inte att orka springa i 5 timmar 3 dagar i rad. Så räkna med mig med gå-sällskap då och då.