Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 18:16Bäraren bör vara trådsmal...
Bäraren bör vara trådsmal...
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 18:56Några fattade.. 🙂
Några fattade.. 🙂
Quote from Mikaela Lexén on 12 November 2009, 22:48Softlan, är inte det sköljmedel?
Sköljmedel och funktionsplagg är ingen rekommendabel kombination.
Softlan, är inte det sköljmedel?
Sköljmedel och funktionsplagg är ingen rekommendabel kombination.
Quote from Funbeat user on 12 November 2009, 23:58Till underställ funkar det.
Till underställ funkar det.
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 00:29Dere skal vere glad for at det stinker/lukter, det er tegn på at tøyet ikke er tilsatt antibaktrielle stoffer. Triclocan, sølvnitrat, og nye nano stoffer. De er med til og ødelegge kroppens naturlige bakterier. så da så....
Dere skal vere glad for at det stinker/lukter, det er tegn på at tøyet ikke er tilsatt antibaktrielle stoffer. Triclocan, sølvnitrat, og nye nano stoffer. De er med til og ødelegge kroppens naturlige bakterier. så da så....
Quote from Rasmus Olsson on 13 November 2009, 07:20aase, det finns underkläder som inte stinker utan att ha antibakteriella medel tiillsatta. Exempelvis meroinull och bambu.
Men bra att du på pekar det hela. Aldrig kemikalier på min kropp.
aase, det finns underkläder som inte stinker utan att ha antibakteriella medel tiillsatta. Exempelvis meroinull och bambu.
Men bra att du på pekar det hela. Aldrig kemikalier på min kropp.
Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 09:49Jag har en gammal undertröja, tror den heter "infill" och har ull i väven. Den är ful som stryk och jag har haft den i 10 år men är det bästa plagg man kan ha så här års. Ullen verkar att vara överlägsen på att hålla skön värme när plagget är fuktigt!
Jag har en gammal undertröja, tror den heter "infill" och har ull i väven. Den är ful som stryk och jag har haft den i 10 år men är det bästa plagg man kan ha så här års. Ullen verkar att vara överlägsen på att hålla skön värme när plagget är fuktigt!
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 07:51Gammal hederlig brynja närmast kroppen. Samma princip som luftspalt i hus. Det finns en modell med grövre lodrätta trådar, fungerar skitbra. Öppnar man sen lite i halsen och reglera utsläppet av kroppsvärmen så svettas man inte lika mycket och därmed ork
Gammal hederlig brynja närmast kroppen. Samma princip som luftspalt i hus. Det finns en modell med grövre lodrätta trådar, fungerar skitbra. Öppnar man sen lite i halsen och reglera utsläppet av kroppsvärmen så svettas man inte lika mycket och därmed ork