Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

http://www.varruset.se/start/content.cfm?Sec_ID=323&Rac_ID=110&Lan_ID=1

Kommer självklart springa nästa år igen 🙂 I år hade jag en envis förkylning och tog ut mig fullständigt, det var inte roligt i slutet/efter loppet kan jag lova.

Nästa år ska jag vara frisk och i full träning inför GBG-varvet så jag satsar på en tid und

Som nybörjarlöpare på 40+ var jag väldigt nöjd med min tid på 27 minuter sist. Nästa år tänkte jag sätta målet till 25..... det blir nog tufft, men inte omöjligt om man får hålla sig frisk (och kan behålla motivationen att träna...)

Någon som sprang igår?

Jag sprang med fubeatlinne, om det var nån som såg mig haha. Men hade nummerlappen för märket fram, men en logga och adressen bak också 🙂

Startade rätt långt bak i andra startgruppen, klarade iaf 30 min och 50 sek. Hade gärna kom

Jag sprang igår! Första Vårruset, och min första tävling öht. Klarade 10 sek snabbare än jag någonsin sprungit 5 kilometer, dvs 25.20. Helnöjd!

Startade i första gruppen, vilket jag var rätt glad för. Det var rätt många som promenerade redan från start i

Kul! Och grattis till jättebra resultat, imponerad! Ja, nästa år ska jag starta i första gruppen, och dessutom vara mer löptränad så det går lite fortare 🙂

Jag kunde tyvärr inte vara med. Trist, hade laddat för det, men tiden fanns helt enkelt inte... Jag har en bit att åka, jobba hela veckan samt dotterns konfirmation på lördag. Jag får väl komma igen nästa år!

Catrin: Trist. Såg dock att du ska vara med på Bondemilen i juni! Roligt. Ska också dit. 🙂

Jag är inte anmäld än... har inte lyckats få med mig någon av mina löparkompisar, och det är ju inte så kul att åka ensam. Men det vore roligt, hoppas att det kan bli av!

Jag sprang också, stod i 2:a gruppen och denna gången tog jag inte ut mig helt efter 1:a kilometern 🙂 tog mig runt på 28 min vilket är samma som förra året. Det vore kul att bättra på tiden till nästa år, ska kämpa för det i alla fall så får vi väl se.
S

12