Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 08:58Åååh, jag vill också springa Prinsens minnes halvmara! Hade det som preliminärt mål för ett par månader sedan när jag började min löpträning. Men sen upptäckte jag att det är samma helg som Way out west i Göteborg, och det vill jag nog inte missa. (Att de
Åååh, jag vill också springa Prinsens minnes halvmara! Hade det som preliminärt mål för ett par månader sedan när jag började min löpträning. Men sen upptäckte jag att det är samma helg som Way out west i Göteborg, och det vill jag nog inte missa. (Att de
Quote from Olof Robertson on 7 May 2009, 10:00Kanske, kanske 🙂 Får se hur det känns efter Göteborgsvarvet haha om jag vill köra en gång till 😛
Men det är dumt för det är bara 2 veckor innan Tjejmilen tror jag, men har iofs inte bestämt om jag ska springa tjejmilen i år...
Kanske, kanske 🙂 Får se hur det känns efter Göteborgsvarvet haha om jag vill köra en gång till 😛
Men det är dumt för det är bara 2 veckor innan Tjejmilen tror jag, men har iofs inte bestämt om jag ska springa tjejmilen i år...
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 23:05är det någon som vet hur lång tid det är mellan att de olika grupperna släpps?
är det någon som vet hur lång tid det är mellan att de olika grupperna släpps?
Quote from Olof Robertson on 8 May 2009, 12:32Här i Halmstad var det 5 min, i alla fall mellan de 3 första grupperna.
Här i Halmstad var det 5 min, i alla fall mellan de 3 första grupperna.