Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 14:12IdaLina
Jag är också helt novis på att springa, har högst sprungit tio rundor på mindre än 4km i höstas. Men de e en kul utmaning eller hur?
IdaLina
Jag är också helt novis på att springa, har högst sprungit tio rundor på mindre än 4km i höstas. Men de e en kul utmaning eller hur?
Quote from Tobias Barkman on 13 January 2009, 14:18Annette:
Ja det blir det helt klart, dessutom bra att få en extra push när det gäller motivationen att träna!Det här får mig att känna mig lite modig =)
Annette:
Ja det blir det helt klart, dessutom bra att få en extra push när det gäller motivationen att träna!
Det här får mig att känna mig lite modig =)
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 15:02Detta är en jättebra start på "löparkarriären", tjejer - jag sprang i Gbg för några år sedan och tyckte att det var en stor grej - det är ju inte en tävling i ordets rätta bemärkelse men det ger ändå en känsla av tävling med mycket folk i omlopp, en hyffs
Detta är en jättebra start på "löparkarriären", tjejer - jag sprang i Gbg för några år sedan och tyckte att det var en stor grej - det är ju inte en tävling i ordets rätta bemärkelse men det ger ändå en känsla av tävling med mycket folk i omlopp, en hyffs
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 15:26Det tror jag absolut Maria, med dig som "lekledare" 😀
Det tror jag absolut Maria, med dig som "lekledare" 😀
Quote from Bjarne Lewin on 13 January 2009, 15:44Det kommer att gå bra! Det är ett enkelt välorganiserat lopp där sponsorerna bjuder på picknick efteråt. Det enda som möjligtvis kan bli fel är vädret! Medtag varma överdragskläder, de behövs!
Häftig känsla man får mitt bland många springande kvinnor!
Det kommer att gå bra! Det är ett enkelt välorganiserat lopp där sponsorerna bjuder på picknick efteråt. Det enda som möjligtvis kan bli fel är vädret! Medtag varma överdragskläder, de behövs!
Häftig känsla man får mitt bland många springande kvinnor!
Quote from mårten jansson on 10 February 2009, 20:53Hur går det med det här, Maria?
Hur går det med det här, Maria?
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 10:09Jag fick anmälningsblankett och dyl (har inte kollat i kuvertet ännu) igår - ska ta tag i detta senare idag.
Återkommer (t+)
Jag fick anmälningsblankett och dyl (har inte kollat i kuvertet ännu) igår - ska ta tag i detta senare idag.
Återkommer (t+)
Quote from Bjarne Lewin on 11 February 2009, 10:42Toppen att du tar hand om allt det Maria! Jag ser verkligen fram emot både loppet och fikan (H:)
Toppen att du tar hand om allt det Maria! Jag ser verkligen fram emot både loppet och fikan (H:)
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 22:25OK, tjejer!
Innan den 25 mars vill jag att ni bestämmer er. Sista anmälningsdag är den 8 april, men om vi måste hitta en ersättare......
PM:a mig.
1) Fullständigt namn, adress och om ni vill ha en svart bomulls T-shirt med grönt "vår ruset"-tryck för 15
OK, tjejer!
Innan den 25 mars vill jag att ni bestämmer er. Sista anmälningsdag är den 8 april, men om vi måste hitta en ersättare......
PM:a mig.
1) Fullständigt namn, adress och om ni vill ha en svart bomulls T-shirt med grönt "vår ruset"-tryck för 15
Quote from Tobias Barkman on 13 February 2009, 08:12Haha du menar att vi får över en månad till för att hinna ändra oss =)
Nä så lätt slipper du mig inte, jag ska vara med! (Och förhoppningsvis har sjukgymnasten på IMC och hennes rehab-övningar vid det laget gett resultat som gör att jag kan springa UTAN
Haha du menar att vi får över en månad till för att hinna ändra oss =)
Nä så lätt slipper du mig inte, jag ska vara med! (Och förhoppningsvis har sjukgymnasten på IMC och hennes rehab-övningar vid det laget gett resultat som gör att jag kan springa UTAN