Quote from Guest on 28 May 2010, 00:13Var det någon mer än jag här på Funbeat som sprang Vårruset i Luleå i kväll? Visst var det en helt underbar kväll, vilket väder, perfekt! Men jag blir lika besviken varje gång då man måste stanna för att alla 4000 tjejer ska ut på Gylsaudden.... samtidigt
Var det någon mer än jag här på Funbeat som sprang Vårruset i Luleå i kväll? Visst var det en helt underbar kväll, vilket väder, perfekt! Men jag blir lika besviken varje gång då man måste stanna för att alla 4000 tjejer ska ut på Gylsaudden.... samtidigt
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 00:23Stod själv och delade ut picknickpåsar till er. Tycker det är värre att banan bara var 4,5km lång 🙁
Stod själv och delade ut picknickpåsar till er. Tycker det är värre att banan bara var 4,5km lång 🙁
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 09:534,5km, jaha. Tack för den infon. Inte konstigt att jag trodde att jag gjorde pb. Det gjorde jag alltså inte då, typiskt.
4,5km, jaha. Tack för den infon. Inte konstigt att jag trodde att jag gjorde pb. Det gjorde jag alltså inte då, typiskt.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 12:09Du hade nog gjort PB o det inte varit för trängseln 🙂
Du hade nog gjort PB o det inte varit för trängseln 🙂