Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Beskrivning: Under maj och juni kan du välja mellan lopp i 17 städer från Malmö i söder till Luleå i norr.
Det handlar om att springa, jogga, lunka eller promenera 5 km i din egen takt. Detta är inte en tävling, utan en fest för kvinnor och tjejer i alla

Jahapp, hade ju tänkt skippa det här i år. Men nu sitter jag här & har anmält mig igen. Vad tänker jag med?????????????

Nåja, det ska nog bli kul i år med. Och så SKA jag bättra på min tid. Så de så! 🙂

🙂 varför skulle du inte vara med....??
Bra för kroppen och även om man inte går in för det "stenhårt" så är det en kul grej.....;) Ju fler desto bättre!!!!
Känn inte att det är en jobbig sak att göra utan en KUL sak.

Har aldrig vårrusat tidigare men i år bär det av. Vi är ett helt gäng som åker ner till S-vall och gör en heldag med lite shopping och annat trevligt.
Ska bli riktigt roligt faktiskt.

Jepp, och ikväll plockar jag fram löparskorna för första gången i år. Ska bli skönt i den vackra vårkvällen! 🙂

Nu är det bara 14 dagar kvar innan vi står på startlinjen;), ska bli så kul!
Hoppas det blir en härlig kväll, inte som nu när man måste ha mössa å vantar när man ger sig iväg på en runda:-(.

Ja inte är det speciellt skönt ute just nu...(t-) Men vi får springa oss varma helt enkelt....om det inte blir bättre!!! 😉

Hur går det för er alla i förberedelsen??

Själv så har jag väl inte haft den superutvecklingen som man kanske önskade men springa

Det värsta ska ju så klart hända, bihåleinflammation å pencillinätning precis veckan före loppet, det man ser fram emot hela våren, irri... :´(!
Hur går det för Er andra?

Nja, både jag och min syster som också ska springa har åkt på influensan så här lagomt innan....:-(
så även här ser det mörkt ut... (t-)

Neej, vad tråkigt för er! 🙁
Själv har jag bara lite ont i halsen, men min hals är konstig och kan göra ont fastän jag inte är sjuk.. Får väl se hur det utvecklar sig.

12