Quote from Guest on 16 April 2008, 16:15Beskrivning: Under maj och juni kan du välja mellan lopp i 17 städer från Malmö i söder till Luleå i norr.
Det handlar om att springa, jogga, lunka eller promenera 5 km i din egen takt. Detta är inte en tävling, utan en fest för kvinnor och tjejer i alla
Beskrivning: Under maj och juni kan du välja mellan lopp i 17 städer från Malmö i söder till Luleå i norr.
Det handlar om att springa, jogga, lunka eller promenera 5 km i din egen takt. Detta är inte en tävling, utan en fest för kvinnor och tjejer i alla
Quote from Mark Kovacs on 16 April 2008, 16:25Jahapp, hade ju tänkt skippa det här i år. Men nu sitter jag här & har anmält mig igen. Vad tänker jag med?????????????
Nåja, det ska nog bli kul i år med. Och så SKA jag bättra på min tid. Så de så! 🙂
Jahapp, hade ju tänkt skippa det här i år. Men nu sitter jag här & har anmält mig igen. Vad tänker jag med?????????????
Nåja, det ska nog bli kul i år med. Och så SKA jag bättra på min tid. Så de så! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 18:16🙂 varför skulle du inte vara med....??
Bra för kroppen och även om man inte går in för det "stenhårt" så är det en kul grej.....;) Ju fler desto bättre!!!!
Känn inte att det är en jobbig sak att göra utan en KUL sak.
🙂 varför skulle du inte vara med....??
Bra för kroppen och även om man inte går in för det "stenhårt" så är det en kul grej.....;) Ju fler desto bättre!!!!
Känn inte att det är en jobbig sak att göra utan en KUL sak.
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 19:24Har aldrig vårrusat tidigare men i år bär det av. Vi är ett helt gäng som åker ner till S-vall och gör en heldag med lite shopping och annat trevligt.
Ska bli riktigt roligt faktiskt.
Har aldrig vårrusat tidigare men i år bär det av. Vi är ett helt gäng som åker ner till S-vall och gör en heldag med lite shopping och annat trevligt.
Ska bli riktigt roligt faktiskt.
Quote from Mark Kovacs on 17 April 2008, 09:09Jepp, och ikväll plockar jag fram löparskorna för första gången i år. Ska bli skönt i den vackra vårkvällen! 🙂
Jepp, och ikväll plockar jag fram löparskorna för första gången i år. Ska bli skönt i den vackra vårkvällen! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 17:13Nu är det bara 14 dagar kvar innan vi står på startlinjen;), ska bli så kul!
Hoppas det blir en härlig kväll, inte som nu när man måste ha mössa å vantar när man ger sig iväg på en runda:-(.
Nu är det bara 14 dagar kvar innan vi står på startlinjen;), ska bli så kul!
Hoppas det blir en härlig kväll, inte som nu när man måste ha mössa å vantar när man ger sig iväg på en runda:-(.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 18:05Ja inte är det speciellt skönt ute just nu...(t-) Men vi får springa oss varma helt enkelt....om det inte blir bättre!!! 😉
Hur går det för er alla i förberedelsen??
Själv så har jag väl inte haft den superutvecklingen som man kanske önskade men springa
Ja inte är det speciellt skönt ute just nu...(t-) Men vi får springa oss varma helt enkelt....om det inte blir bättre!!! 😉
Hur går det för er alla i förberedelsen??
Själv så har jag väl inte haft den superutvecklingen som man kanske önskade men springa
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 11:13Det värsta ska ju så klart hända, bihåleinflammation å pencillinätning precis veckan före loppet, det man ser fram emot hela våren, irri... :´(!
Hur går det för Er andra?
Det värsta ska ju så klart hända, bihåleinflammation å pencillinätning precis veckan före loppet, det man ser fram emot hela våren, irri... :´(!
Hur går det för Er andra?
Quote from Funbeat user on 23 May 2008, 16:18Nja, både jag och min syster som också ska springa har åkt på influensan så här lagomt innan....:-(
så även här ser det mörkt ut... (t-)
Nja, både jag och min syster som också ska springa har åkt på influensan så här lagomt innan....:-(
så även här ser det mörkt ut... (t-)
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 23 May 2008, 16:40Neej, vad tråkigt för er! 🙁
Själv har jag bara lite ont i halsen, men min hals är konstig och kan göra ont fastän jag inte är sjuk.. Får väl se hur det utvecklar sig.
Neej, vad tråkigt för er! 🙁
Själv har jag bara lite ont i halsen, men min hals är konstig och kan göra ont fastän jag inte är sjuk.. Får väl se hur det utvecklar sig.