Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

och själv är jag frisk som en nötkärna eller hur det nu är man säger? fast folk runt omkring mig snorar och hostar så man vet ju aldrig..... ska bli skoj imorrn! 🙂

Japp det ska det:D, känner mig äntligen bättre å provjoggade i morse, lite tungt på slutet men ska nog komma runt hoppas jag, hihi. De säger att det ska bli kanonväder så det är bara att hålla tummarna(t+).

Ja, syrran fick då flunsan och jag fick lunginflammation...:S
Men ni kan vara lugn tjejer....vi sviker er INTE!!!

Vi kommer kämpa på runt gåendes istället, bättre det än inget...:-)
Så vi syns imorgon girls!!!! Och det vackra vädret hoppas vi verkligen

Vilket härligt väder(H)!
Hur gick det för Er?
Här gick bra, bättre än förväntat med tanke på pencillinätning. Hade lite svårt att andas genom näsan men jag tog mig runt, det var målet, gärna under 30 min å det blev 30 min prick:-). Nu är det bara att se

Jag gjorde ett försök till att springa och tänkte att om kroppen säger ifrån då går jag.
Men innan jag visste ordet av så hade jag löpt varvet runt och på för mig en rekordtid, speciellt eftersom jag överhuvudtaget aldrig orkat springa 5 km konstant....=)

Urkas, men ganska stolt ändå över mitt mogna beslut stanna hemma från vårruset. Har man ont i halsen & feber ska man stanna hemma. Blev hemma från Alnötrampen i helgen också , som jag också hade sett fram emot. Vad ska jag satsa på nu då? Finns ju inte my

Lill Sniff, Sundsvallsloppet kan du satsa på! Det är 5 eller 10km löpning och går i mitten på augusti. Och ifall du kan tänka dig att åka ner mot Hudik så finns det några lopp där också..

Aha, måste jag genast leta mer om! 🙂

12