Quote from Guest on 19 October 2009, 20:07Datum för Vår Ruset 2010
Hösten är här, men håll ut – det blir vår igen! Och då är det dags för Vår Ruset. Premiären sker i Malmö måndagen den 3 maj. Sedan avverkas ytterligare 17 jogginglopp för kvinnor runtom i Sverige fram till torsdagen den 10 juni då
Datum för Vår Ruset 2010
Hösten är här, men håll ut – det blir vår igen! Och då är det dags för Vår Ruset. Premiären sker i Malmö måndagen den 3 maj. Sedan avverkas ytterligare 17 jogginglopp för kvinnor runtom i Sverige fram till torsdagen den 10 juni då
Quote from Funbeat user on 19 October 2009, 20:17Oj, vad de flyttat fram Norrköpingstävlingen! Har arrangörerna av Vårruset Nkpg och Blodomloppet Lkpg kanske pratat med varandra? 😉 (För den oinsatte; iår låg dessa två tävlingar samma dag och med tanke på att vi i Östergötland inte är _så_ bortskämda me
Oj, vad de flyttat fram Norrköpingstävlingen! Har arrangörerna av Vårruset Nkpg och Blodomloppet Lkpg kanske pratat med varandra? 😉 (För den oinsatte; iår låg dessa två tävlingar samma dag och med tanke på att vi i Östergötland inte är _så_ bortskämda me
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 11:25Ja jag såg det också. Skönt om det håller. Förra året låg de ju först dagarna efter varandra i planeringen (bättre iaf), och sedan till slut på samma dag.
Ett tips till trådstartaren f ö lägg gärna till platsen i rubriken, för det verkar som om du menar
Ja jag såg det också. Skönt om det håller. Förra året låg de ju först dagarna efter varandra i planeringen (bättre iaf), och sedan till slut på samma dag.
Ett tips till trådstartaren f ö lägg gärna till platsen i rubriken, för det verkar som om du menar
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 10:26Hoppas det blir fint väder för lite picnic efter loppet 🙂
Hoppas det blir fint väder för lite picnic efter loppet 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 12:40Bara så ingen blir besviken i efterhand: loppet är INTE 5km.
Det är bara 4 850m!
Bara så ingen blir besviken i efterhand: loppet är INTE 5km.
Det är bara 4 850m!
Quote from Lotta Lindström on 26 May 2010, 13:00Bra! Då har jag större chans att orka springa hela 😉
Bra! Då har jag större chans att orka springa hela 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 13:03Heja Sara, jag tror på dig!
Heja Sara, jag tror på dig!
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 14:07Kollar man på flygfotot ser man att den uppmätta sträckan är drygt 5 km (http://www.gmap-pedometer.com/?r=552532). Stämmer inte det då?
Kollar man på flygfotot ser man att den uppmätta sträckan är drygt 5 km (http://www.gmap-pedometer.com/?r=552532). Stämmer inte det då?
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 14:10Inte om man går enligt utskicket med nummerlapp och sånt som kom igår, där det står:
"Banan: Den lättlöpta banan mäter 4 850 m. Underlaget är asfalt, gräs och grus. Det finns kilometerskyltar samt markeringar hur banan går. Funktionärer står i vägkorsning
Inte om man går enligt utskicket med nummerlapp och sånt som kom igår, där det står:
"Banan: Den lättlöpta banan mäter 4 850 m. Underlaget är asfalt, gräs och grus. Det finns kilometerskyltar samt markeringar hur banan går. Funktionärer står i vägkorsning
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 15:39Aha, läste inte igenom det så noga. Hur mäter man förövrigt den exakta sträckan på bäst sätt? Måste vara med hjälp av ett hjul?
Aha, läste inte igenom det så noga. Hur mäter man förövrigt den exakta sträckan på bäst sätt? Måste vara med hjälp av ett hjul?