Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 16:08Japp, det finns mäthjul att köpa om man vill mäta själv. Men jag vet inte hur dyra de är, jag nöjer mig med GPS 🙂
Japp, det finns mäthjul att köpa om man vill mäta själv. Men jag vet inte hur dyra de är, jag nöjer mig med GPS 🙂
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 18:25Haha, orkar inte gå runt och mäta sträckorna innan, borde kunna fixa någon varvräknare till cykeln kanske... Annars litar jag på vad de skriver på hemsidan 🙂
Edit: I brevet såklart...
Haha, orkar inte gå runt och mäta sträckorna innan, borde kunna fixa någon varvräknare till cykeln kanske... Annars litar jag på vad de skriver på hemsidan 🙂
Edit: I brevet såklart...
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 09:29Börjar bli lite nervös inför loppet, har fått s.k gubbvader och inte sprungit sen i tisdags förra veckan. Har fått behandling av vaderna och kört styrka, powerwalks och crosstrainern istället.
Tänkte försöka springa imorgon och hoppas verkligen att det
Börjar bli lite nervös inför loppet, har fått s.k gubbvader och inte sprungit sen i tisdags förra veckan. Har fått behandling av vaderna och kört styrka, powerwalks och crosstrainern istället.
Tänkte försöka springa imorgon och hoppas verkligen att det
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 10:28Maria, det kommer att gå bra det är jag övertygad om. Det är hyfsat platt, men ta det lugnt i början. Spring lite saktare än du tycker känns vettigt för det kommer ändå gå för fort bara av stämningen och alla andra löpare 🙂
Maria, det kommer att gå bra det är jag övertygad om. Det är hyfsat platt, men ta det lugnt i början. Spring lite saktare än du tycker känns vettigt för det kommer ändå gå för fort bara av stämningen och alla andra löpare 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 13:11Jag har alltid trott att Vårruset är ett sånt där lopp där det inte GÅR att dra på pga all trängsel. Att det råder anarki och folk går och joggar överallt. 🙂
Fel?
Jag har alltid trott att Vårruset är ett sånt där lopp där det inte GÅR att dra på pga all trängsel. Att det råder anarki och folk går och joggar överallt. 🙂
Fel?
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 13:27Det är trångt, det är det som är problemet. Har man hamnat i ett stim löpare som springer fortare än man själv vill sveps man med i ett förhögt tempo, omvänt om man hamnar bland långsammare löpare måste man börja kryssa.
Men eftersom ingen någonsin ställ
Det är trångt, det är det som är problemet. Har man hamnat i ett stim löpare som springer fortare än man själv vill sveps man med i ett förhögt tempo, omvänt om man hamnar bland långsammare löpare måste man börja kryssa.
Men eftersom ingen någonsin ställ
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 13:39Det gör absolut ingenting, jag vill bara veta vad jag ska ha för förväntningar. Ska bli kul hur som helst. 🙂
Det gör absolut ingenting, jag vill bara veta vad jag ska ha för förväntningar. Ska bli kul hur som helst. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 May 2010, 22:05Tack Annica! Sprang lite i 40min på gymmet ikväll och det gick över förväntan. Kände bara lite i vaden de första tio minuterna.
Är riktigt laddad nu för loppet! Ska bli så skoj, måste bara komma ihåg att byta batterier i pulsklockan så att jag kan få al
Tack Annica! Sprang lite i 40min på gymmet ikväll och det gick över förväntan. Kände bara lite i vaden de första tio minuterna.
Är riktigt laddad nu för loppet! Ska bli så skoj, måste bara komma ihåg att byta batterier i pulsklockan så att jag kan få al