Quote from Guest on 17 January 2010, 10:17http://www.solvikingarna.se/Solv/Form/UserProfile.aspx?InstId=19461
Banan är Grus-8:an i Skatås som löps ett varv medurs. Exakt banlängd är 7777 meter. Underlaget är huvudsakligen grus, möjligen även snö eller is beroende på väderläget.
Ungdomarna (F15,
http://www.solvikingarna.se/Solv/Form/UserProfile.aspx?InstId=19461
Banan är Grus-8:an i Skatås som löps ett varv medurs. Exakt banlängd är 7777 meter. Underlaget är huvudsakligen grus, möjligen även snö eller is beroende på väderläget.
Ungdomarna (F15,
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 10:27Än är våren inte här, men nu har anmälan öppnat.
Förhoppningsvis hinner snön och isen på Åttan tina bort på de kommande åtta veckorna.
Än är våren inte här, men nu har anmälan öppnat.
Förhoppningsvis hinner snön och isen på Åttan tina bort på de kommande åtta veckorna.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 12:06Hej
Vet någon vilket läge finns på 8n i Skatås? Finns is och snö eller?
Tacksamt för något tips.MvH
Grzesiek
Hej
Vet någon vilket läge finns på 8n i Skatås? Finns is och snö eller?
Tacksamt för något tips.
MvH
Grzesiek
Quote from Sissel Svanøe on 9 March 2010, 12:28Jag ska dit efter jobbet. Kan återkomma med lägesrapport ikväll. Jag har med lösbroddar för säkerhets skull.
Jag ska dit efter jobbet. Kan återkomma med lägesrapport ikväll. Jag har med lösbroddar för säkerhets skull.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 12:57Lösbroddar är ingen dum idé. På pendelturen passerar jag sträckan Lilla Delsjön till Brudaremossen (vägen, inte mossen). Här skulle jag inte vilja springa tävling även om det mestadels är grusad yta. Man springer inte många i bredd, dock.
I helgen var st
Lösbroddar är ingen dum idé. På pendelturen passerar jag sträckan Lilla Delsjön till Brudaremossen (vägen, inte mossen). Här skulle jag inte vilja springa tävling även om det mestadels är grusad yta. Man springer inte många i bredd, dock.
I helgen var st
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:01(#) Det låter inte bra. Nåja, det blir ett roligt fartpass iaf.
(#) Det låter inte bra. Nåja, det blir ett roligt fartpass iaf.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:14Ambitionen och planen är att genomföra tävlingen på lördag, men det finns fortfarande risk att vi får ställa in tävlingen.
Jag skall upp och reka banan ikväll och se vad de senaste dagarnas sol har givit för effekt.
Vi jobbar också på att få banan ordentl
Ambitionen och planen är att genomföra tävlingen på lördag, men det finns fortfarande risk att vi får ställa in tävlingen.
Jag skall upp och reka banan ikväll och se vad de senaste dagarnas sol har givit för effekt.
Vi jobbar också på att få banan ordentl
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:36Vad bra Stefan! Skulle vara tacksam om du skrev i denna tråd om ni kommer till beslutet att ställa in tävlingen.
Vad bra Stefan! Skulle vara tacksam om du skrev i denna tråd om ni kommer till beslutet att ställa in tävlingen.
Quote from Sissel Svanøe on 9 March 2010, 20:44Ni lär behöva mycket grus Stefan.
Sprang åttan idag efter jobbet. Det var i o f s en hel del löpare ute och åtminstone en del av dem hade god fart, men den känns som att det var med livet (eler åtminstone ben och fotleder) som insats.
Barmark var det i s
Ni lär behöva mycket grus Stefan.
Sprang åttan idag efter jobbet. Det var i o f s en hel del löpare ute och åtminstone en del av dem hade god fart, men den känns som att det var med livet (eler åtminstone ben och fotleder) som insats.
Barmark var det i s
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 17:12Hej!
På lördag, 13 mars, är det den första av två Vårtävlingar.Den snörika och långa vintern gör att underlaget på lördag kommer vara varierande. Bitvis är det riktigt bra men långa sträckor är det hårdpackad snö eller is. Hela banan kommer att sandas
Hej!
På lördag, 13 mars, är det den första av två Vårtävlingar.
Den snörika och långa vintern gör att underlaget på lördag kommer vara varierande. Bitvis är det riktigt bra men långa sträckor är det hårdpackad snö eller is. Hela banan kommer att sandas