Quote from Guest on 22 September 2011, 18:29Har jag fattat det rätt att det inte finns någon service med väskorna? Det verkar som om man ska lägga dem vid Lidingövallen, och där startar man ju inte, och även hämta dem där efter målgång. 1700 meter att gå efter målgång till väskorna? Eller är jag h
Har jag fattat det rätt att det inte finns någon service med väskorna? Det verkar som om man ska lägga dem vid Lidingövallen, och där startar man ju inte, och även hämta dem där efter målgång. 1700 meter att gå efter målgång till väskorna? Eller är jag h
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 18:39Har för mig det står info på deras hemsida och i startbeviset. Kläder i påse inlämnade vid start i Koltorp körs till målet vid Grönsta. Väskinlämning Lidingövallen med transport till Grönsta kostar 40:-
Har för mig det står info på deras hemsida och i startbeviset. Kläder i påse inlämnade vid start i Koltorp körs till målet vid Grönsta. Väskinlämning Lidingövallen med transport till Grönsta kostar 40:-
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 18:41Mellan målet och Lidingövallen är det ca 6-700m.
Mellan målet och Lidingövallen är det ca 6-700m.
Quote from Linnea Olsson on 22 September 2011, 18:49Jaha? Är det så? Jag tycker att jag har lusläst startbevistidningen men inte hittat något om det. Men va bra, då kör de min väska mellan start och till mål då? Jag hittade något om värdesaker som kördes för 20 kronor och inget om väskor. Tack ska ni ha fö
Jaha? Är det så? Jag tycker att jag har lusläst startbevistidningen men inte hittat något om det. Men va bra, då kör de min väska mellan start och till mål då? Jag hittade något om värdesaker som kördes för 20 kronor och inget om väskor. Tack ska ni ha fö
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 19:06Väskor kostar INGET att lämna in! Man lämnar väskan i närheten av där man hämtar ut nummerlappen, går inte att missa. (vid en rink med nummer så att det sorteras efter startgrupp)
Därefter så är det en liten bit att gå till starten (bra uppvärmningssträc
Väskor kostar INGET att lämna in! Man lämnar väskan i närheten av där man hämtar ut nummerlappen, går inte att missa. (vid en rink med nummer så att det sorteras efter startgrupp)
Därefter så är det en liten bit att gå till starten (bra uppvärmningssträc
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 19:20Men det har dom gjort för i år.
Vill man ha sin väska körd från Vallen till målområdet så kostar det 40kr. Till och med så tror jag inte dom transporterar värdesakerna dit även om man betalar de 20 kr som dom villa ha.
Skyller på för mycket folk!!??
Men det har dom gjort för i år.
Vill man ha sin väska körd från Vallen till målområdet så kostar det 40kr. Till och med så tror jag inte dom transporterar värdesakerna dit även om man betalar de 20 kr som dom villa ha.
Skyller på för mycket folk!!??
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 19:34Lämna påsen med överdragskläder vid starten och hämta ut den vid mål är dock gratis. Värdesaksinlämningen har jag för mig kostade även i fjol? Men jag minns inte säkert, jag lämnade varken in värdesaker eller väska i fjol.
Lämna påsen med överdragskläder vid starten och hämta ut den vid mål är dock gratis. Värdesaksinlämningen har jag för mig kostade även i fjol? Men jag minns inte säkert, jag lämnade varken in värdesaker eller väska i fjol.
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 19:35Det står i Startbeviset, sidan 10, 2/5 upp i högra spalten under rubriken "Väskinlämning". 40 kr om man vill hadet kört till målet, 0 kr om man hämtar där man lämnar (Lidingövallen).
Det står i Startbeviset, sidan 10, 2/5 upp i högra spalten under rubriken "Väskinlämning". 40 kr om man vill hadet kört till målet, 0 kr om man hämtar där man lämnar (Lidingövallen).
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 20:20Hur någon orkar vara missnöjd med väskhanteringen kan jag faktiskt inte förstå.
1: Påse med överdragskläder och eventuella andra småsaker får man gratis körd från starten till målet.
2: Större väskor kan man gratis lämna in på Lidingövallen. Vallen ligg
Hur någon orkar vara missnöjd med väskhanteringen kan jag faktiskt inte förstå.
1: Påse med överdragskläder och eventuella andra småsaker får man gratis körd från starten till målet.
2: Större väskor kan man gratis lämna in på Lidingövallen. Vallen ligg
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 20:36Vet ni om det finns duschar på lidingövallen? Förra året duschade jag vid målområdet och då var det bra att man hade sitt ombyte där. Men finns det möjlighet att tvätta av sig vid väskinlämningen så kan ju väskan ligga kvar där.
Vet ni om det finns duschar på lidingövallen? Förra året duschade jag vid målområdet och då var det bra att man hade sitt ombyte där. Men finns det möjlighet att tvätta av sig vid väskinlämningen så kan ju väskan ligga kvar där.