Quote from Guest on 14 September 2012, 07:30Tycker ni 3 mil på Lidingö är lite kort den 29:e? Då kan ni springa med oss till Stockholm istället. Det blir ett riktigt långpass på 11-12 mil i lugnt tempo med flera mat och fikastopp. Lite kort info...
- Start 00.00 (natten till 29:e) från Västerås C
-
Tycker ni 3 mil på Lidingö är lite kort den 29:e? Då kan ni springa med oss till Stockholm istället. Det blir ett riktigt långpass på 11-12 mil i lugnt tempo med flera mat och fikastopp. Lite kort info...
- Start 00.00 (natten till 29:e) från Västerås C
-
Quote from Christer Heinbäck on 14 September 2012, 07:40Åh va kul! Vilket bra initiativ!
Tror tyvärr inte jag kan. 🙁 Hoppas på fler gånger.
Åh va kul! Vilket bra initiativ!
Tror tyvärr inte jag kan. 🙁 Hoppas på fler gånger.
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 10:18Skulle varit kul och jag tycker Lidingöloppet är för kort och för många människor.. men har 2 ggr kvar innan jag kan säga byby till den ön.
Skulle varit kul och jag tycker Lidingöloppet är för kort och för många människor.. men har 2 ggr kvar innan jag kan säga byby till den ön.
Quote from Funbeat user on 14 September 2012, 14:23Jag hänger gärna på. Det blir distansrekord med råge men hela inramningen tilltalar mig. Ska bara köpa tågbiljett osv.
Jag hänger gärna på. Det blir distansrekord med råge men hela inramningen tilltalar mig. Ska bara köpa tågbiljett osv.
Quote from Funbeat user on 15 September 2012, 08:22Sandra och Jan-Erik, synd att ni inte kan komma med, men det blir säkert repris någon gång.
Adam, kul att flytta ribban en bit, vi ses på Västerås C om knappt 2 veckor.
Sandra och Jan-Erik, synd att ni inte kan komma med, men det blir säkert repris någon gång.
Adam, kul att flytta ribban en bit, vi ses på Västerås C om knappt 2 veckor.