Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 18:01Nothing is dead until its buried, Ryan. (H)
Nothing is dead until its buried, Ryan. (H)
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 18:29Braindead i Sollefteå.
Braindead i Sollefteå.
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 21:07Jag har omvänd dragkedja på min dräkt. För mig funkar det att dra -ner- blixtlåset själv. Det bästa tycker jag är att det känns extra snabbt att dra upp blixtlåset inför växlingar i triathlon. Remmen sitter vid kardborren, sedan är det bara att ta tag i d
Jag har omvänd dragkedja på min dräkt. För mig funkar det att dra -ner- blixtlåset själv. Det bästa tycker jag är att det känns extra snabbt att dra upp blixtlåset inför växlingar i triathlon. Remmen sitter vid kardborren, sedan är det bara att ta tag i d
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 07:39Mitt tips för att få upp blixtlåset själv är att öva framför spegel,så ser du vad som krånglar. Tyvär så är fortfarande ibland påklädningen mer ansträngande än simningen.
Mitt tips för att få upp blixtlåset själv är att öva framför spegel,så ser du vad som krånglar. Tyvär så är fortfarande ibland påklädningen mer ansträngande än simningen.
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 08:10bra tips Göran!
bra tips Göran!
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 10:21Jonas, tydligen är jag dyslektiker.
Jonas, tydligen är jag dyslektiker.
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 19:23Den våtdräkt jag har (Blue Seventy Helix) har omvänd dragkedja och det var fram till i sommar varit helt omöjligt att få ihop den bakom nacken för att dra nedåt. Det brukar vara kämpigt även för den som ska assistera mig.
Men i sommar gav jag mig fan på
Den våtdräkt jag har (Blue Seventy Helix) har omvänd dragkedja och det var fram till i sommar varit helt omöjligt att få ihop den bakom nacken för att dra nedåt. Det brukar vara kämpigt även för den som ska assistera mig.
Men i sommar gav jag mig fan på
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 21:59Har tränat påtagning framför spegeln i veckan. Alltid kul när träning bevisligen ger resultat, för med tips och tricks i denna tråd kan jag nu få upp kedjan helt själv. Gött!
Har tränat påtagning framför spegeln i veckan. Alltid kul när träning bevisligen ger resultat, för med tips och tricks i denna tråd kan jag nu få upp kedjan helt själv. Gött!
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 19:54Jag kan lägga dit en 🙂 om ni vill...
Jag kan lägga dit en 🙂 om ni vill...
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 20:30Jag skulle hellre haft en smiley av dig för att jag lyckats med det jag var ute efter i min tråd...
Jag skulle hellre haft en smiley av dig för att jag lyckats med det jag var ute efter i min tråd...