Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 15:19Tack för tipsen, blir till att testa Zefalflaskan och kanske ett hemmasnickrat vindskydd också.
Tack för tipsen, blir till att testa Zefalflaskan och kanske ett hemmasnickrat vindskydd också.
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 19:46Thermosflaska är sjysst även på sommaren - att dricka välkyld dryck
är lyxigt varma sommardagar!
Thermosflaska är sjysst även på sommaren - att dricka välkyld dryck
är lyxigt varma sommardagar!
Quote from Alexander Klippenberg on 27 January 2012, 20:12Lite utanför ämnet. Linda Bakkman, näringsfysiolog, säger att man tar upp vätska lättast när den är +8 grader. Det kan ju vara bra att tänka på om man har en termos med sig.
Lite utanför ämnet. Linda Bakkman, näringsfysiolog, säger att man tar upp vätska lättast när den är +8 grader. Det kan ju vara bra att tänka på om man har en termos med sig.
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 22:01Det låter väldigt kallt.
Iofs tar jag nog upp öl väldigt bra vid den temperaturen 🙂
Det låter väldigt kallt.
Iofs tar jag nog upp öl väldigt bra vid den temperaturen 🙂
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 15:47Har hört att kallt vatten ger snabbast magtömning, men har man så bråttom?
Sen vete 17 om de stämmer, jag får sura uppstötningar deluxe av kallt vatten under träning.Jag har en termos med lite silvertejp runt så den passar perfa i flaskhållaren, kör ca
Har hört att kallt vatten ger snabbast magtömning, men har man så bråttom?
Sen vete 17 om de stämmer, jag får sura uppstötningar deluxe av kallt vatten under träning.
Jag har en termos med lite silvertejp runt så den passar perfa i flaskhållaren, kör ca
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 16:08Testade idag att ta varm svagt blandad saft i vattenflaskan. Var ute lite över en timme och efter ca halva tiden var drycken så kall att jag knappt kunde dricka den. Ett par minusgrader var det idag.
Testade idag att ta varm svagt blandad saft i vattenflaskan. Var ute lite över en timme och efter ca halva tiden var drycken så kall att jag knappt kunde dricka den. Ett par minusgrader var det idag.
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 17:53Vad beträffar Zefal-flaskan... idag var det -5 när jag stack ut. Jag hade blandat så drycken var ca 50-60 grader. Den sista klunken som var kvar tog jag efter ca fyra timmar. Svinkallt men fortfarande ingen is. 🙂
Vad beträffar Zefal-flaskan... idag var det -5 när jag stack ut. Jag hade blandat så drycken var ca 50-60 grader. Den sista klunken som var kvar tog jag efter ca fyra timmar. Svinkallt men fortfarande ingen is. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2012, 22:24Zefal arctic flaska eller vankig flaska i ryggfickan
Zefal arctic flaska eller vankig flaska i ryggfickan