Quote from paceUP! on 7 August 2013, 11:58Tack, ingen cykeldator...
Ja, att hålla koll på tätens växling får nog bli som en extra säkerhet. Tar nog på mig klockan också
Tack, ingen cykeldator...
Ja, att hålla koll på tätens växling får nog bli som en extra säkerhet. Tar nog på mig klockan också
Quote from Funbeat user on 7 August 2013, 12:02Annars 9 små bit tejp på styret som du plocka bort efter varje varv när du kom in har du ingen kvar 😉
Annars 9 små bit tejp på styret som du plocka bort efter varje varv när du kom in har du ingen kvar 😉
Quote from Funbeat user on 7 August 2013, 12:57Det är ju en jävla punschig bana som endast är premierad/tilltänkt för senior/drafting, och då knappt ens dem då vi inte har den bredden i landet bland simmande/cyklande senior-triathleter. Väl?
Knappt det ens blir helt bra med en sprint på 5 varv cykel.
Det är ju en jävla punschig bana som endast är premierad/tilltänkt för senior/drafting, och då knappt ens dem då vi inte har den bredden i landet bland simmande/cyklande senior-triathleter. Väl?
Knappt det ens blir helt bra med en sprint på 5 varv cykel.
Quote from Funbeat user on 7 August 2013, 23:28Känner mig också lite stressad av att man ska hålla reda på så många varv. Svårt nog på träning i bassäng och då har man ju inte så mkt annat att tänka på... Inte kul om man blir diskad för att man räknat fel. Eller är det någon som kollar - så att folk i
Känner mig också lite stressad av att man ska hålla reda på så många varv. Svårt nog på träning i bassäng och då har man ju inte så mkt annat att tänka på... Inte kul om man blir diskad för att man räknat fel. Eller är det någon som kollar - så att folk i
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 06:16Jag skulle inte lita på att någon har koll på dig.
I Malmö jag log 9-11 efter cykling och de flaggade in mig, men en äldre man på sin första av tre varv var 15m förra mig och också bli flaggade att gå in till T2.
Det tog honom ca 75m innan han kom på at
Jag skulle inte lita på att någon har koll på dig.
I Malmö jag log 9-11 efter cykling och de flaggade in mig, men en äldre man på sin första av tre varv var 15m förra mig och också bli flaggade att gå in till T2.
Det tog honom ca 75m innan han kom på at
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 09:36Det är upp till varje tävlande och på dennes ansvar att känna till och ha koll på banan och dess/sina varv.
Hellre ett varv för mycket än för lite, så blir man osäker är det bara gasa vidare 😉
Det är upp till varje tävlande och på dennes ansvar att känna till och ha koll på banan och dess/sina varv.
Hellre ett varv för mycket än för lite, så blir man osäker är det bara gasa vidare 😉
Quote from Funbeat user on 8 August 2013, 09:49Ja, det var ju det... Det får bli cykeldator och tejpbitar på styret. Kan ju inte påstå att jag är sugen på extravarv... Även om de är korta...
Ja, det var ju det... Det får bli cykeldator och tejpbitar på styret. Kan ju inte påstå att jag är sugen på extravarv... Även om de är korta...
Quote from Funbeat user on 9 August 2013, 00:25Hej på er
I den bästa av världar hade vi haft en cykelbana för drafting och en annan för för ej drafting. Tyvärr är det inte möjligt om vi vill ha tävlingen i city tillsammans med Jönköpingsfesten.
Vi hoppas att ni ska få en bra uppelvelse ändå, även om
Hej på er
I den bästa av världar hade vi haft en cykelbana för drafting och en annan för för ej drafting. Tyvärr är det inte möjligt om vi vill ha tävlingen i city tillsammans med Jönköpingsfesten.
Vi hoppas att ni ska få en bra uppelvelse ändå, även om
Quote from Funbeat user on 12 August 2013, 15:56Tyckte det funkade rätt bra, även om man fick koncentrera sig lite på att hålla räkningen på varven under cyklingen. Jag körde metoden att tänka "jag har kört x hela varv" varje gång jag såg en funktionär. 🙂
Blir värre nästa år med HIM-distans. 22,5 va
Tyckte det funkade rätt bra, även om man fick koncentrera sig lite på att hålla räkningen på varven under cyklingen. Jag körde metoden att tänka "jag har kört x hela varv" varje gång jag såg en funktionär. 🙂
Blir värre nästa år med HIM-distans. 22,5 va
Quote from Funbeat user on 12 August 2013, 16:42Nej!! Är det HIM nästa år??
Nej!! Är det HIM nästa år??