Quote from Guest on 14 November 2013, 18:392014 firar Vätter Challenge Triathlon 5- års jubileum. Det firar vi med att inbjuda till medeldistans SM.
Fredag den 25 juli kan du tävlar i ungdomsklassen eller motion kort.
Briefingen och pastaparty hålls på kvällen.
Lördag den 26 juli startar motionskl
2014 firar Vätter Challenge Triathlon 5- års jubileum. Det firar vi med att inbjuda till medeldistans SM.
Fredag den 25 juli kan du tävlar i ungdomsklassen eller motion kort.
Briefingen och pastaparty hålls på kvällen.
Lördag den 26 juli startar motionskl
Quote from Funbeat user on 14 November 2013, 18:49Härligt! Kommer sprint/motion kort fortfarande ligga i augusti? Jag har många från personalen som vill vara med igen i nästa år också - men de kommer inte tillbaka från semester förrän augusti...
Härligt! Kommer sprint/motion kort fortfarande ligga i augusti? Jag har många från personalen som vill vara med igen i nästa år också - men de kommer inte tillbaka från semester förrän augusti...
Quote from Funbeat user on 14 November 2013, 20:43Nej, tyvärr motionen går den 25 juli. Men Axamo kör vi hela augusti ut.
Nej, tyvärr motionen går den 25 juli. Men Axamo kör vi hela augusti ut.
Quote from Funbeat user on 26 November 2013, 11:54Christian, (tack för senast, alltid lika kul tävla i Jönköping), vet du när olympiska SM går?
Christian, (tack för senast, alltid lika kul tävla i Jönköping), vet du när olympiska SM går?
Quote from Funbeat user on 26 November 2013, 21:20Har hört att SM olympisk planeras i början av juli i Västerås.
Har hört att SM olympisk planeras i början av juli i Västerås.
Quote from Funbeat user on 27 November 2013, 08:31Tack, värdefullt få veta. Har du någon aning om när sprintSM går?
Tack, värdefullt få veta. Har du någon aning om när sprintSM går?
Quote from Funbeat user on 27 November 2013, 08:57En av cuptävlingarna blir Sprint SM men vilken vet jag inte. Kalendern kommer ut på söndag den 1 december.
14/15 juni – Cuptävling*
28 juni - SM Långdistans, Motala
5/6 juli – Cuptävling*
19/20 juli – Cuptävling*
25/26 juli - Vätter Challenge/ SM Medel
En av cuptävlingarna blir Sprint SM men vilken vet jag inte. Kalendern kommer ut på söndag den 1 december.
14/15 juni – Cuptävling*
28 juni - SM Långdistans, Motala
5/6 juli – Cuptävling*
19/20 juli – Cuptävling*
25/26 juli - Vätter Challenge/ SM Medel
Quote from Funbeat user on 27 November 2013, 09:22eftersom triathlon igår i SM vecka ska jag tips SM i sprint ligger i Borås den 5-6 juli
eftersom triathlon igår i SM vecka ska jag tips SM i sprint ligger i Borås den 5-6 juli
Quote from Funbeat user on 27 November 2013, 14:51Oh tack, men då är det bara några dagar kvar innan tävlingskalendern kommer ut.
Fick mejl från Halmstad idag och Vansbro.
Oh tack, men då är det bara några dagar kvar innan tävlingskalendern kommer ut.
Fick mejl från Halmstad idag och Vansbro.
Quote from Funbeat user on 17 February 2014, 08:03Nu kan du köra cykelbanan på
http://gps4sport.com/index.php?a=TrackPlayerServer&i=1327
Nu kan du köra cykelbanan på
http://gps4sport.com/index.php?a=TrackPlayerServer&i=1327