Quote from Funbeat user on 3 June 2014, 09:34Tempohoj helt klart, det är en lång seg backe uppför där du kan ligga i bågen hela tiden och sedan är det perfekt tempoterräng.
Tempohoj helt klart, det är en lång seg backe uppför där du kan ligga i bågen hela tiden och sedan är det perfekt tempoterräng.
Quote from Funbeat user on 3 June 2014, 10:07OK vad bra- tack
OK vad bra- tack
Quote from Funbeat user on 5 June 2014, 20:25-
-
Quote from Funbeat user on 9 July 2014, 09:00I går var det 20,8 grader i vattnet vid simstarten och 30 grader i luften. Ny asfalt ligger på plats, tillståndet för den avstängda cykelbanan är klar, nu ser vi fram emot tävlingshelgen.
I går var det 20,8 grader i vattnet vid simstarten och 30 grader i luften. Ny asfalt ligger på plats, tillståndet för den avstängda cykelbanan är klar, nu ser vi fram emot tävlingshelgen.
Quote from Funbeat user on 9 July 2014, 09:15"avstängda cykelbanan"
hela eller bara delvis?
"avstängda cykelbanan"
hela eller bara delvis?
Quote from Funbeat user on 9 July 2014, 10:46Hela cykelbanan är avstängd för trafiken. Delvis är vägen öppen för mötande trafik (mest för boende). Viktigt att man är med på briefingen då cyklingen sker delvis på "fel" sida gatan. Vi uppmanar alla deltagare att provcyklar banan under fredag kvällen d
Hela cykelbanan är avstängd för trafiken. Delvis är vägen öppen för mötande trafik (mest för boende). Viktigt att man är med på briefingen då cyklingen sker delvis på "fel" sida gatan. Vi uppmanar alla deltagare att provcyklar banan under fredag kvällen d
Quote from Funbeat user on 15 July 2014, 09:45imorgon är siste dag att anmäla sig till SM
http://apps.svensktriathlon.org/competitionregister.asp?competition_id=684&language=1
Efteranmälan endast i motionsklass
imorgon är siste dag att anmäla sig till SM
http://apps.svensktriathlon.org/competitionregister.asp?competition_id=684&language=1
Efteranmälan endast i motionsklass
Quote from Funbeat user on 28 July 2014, 18:34En riktig bra dag hade jag i Jönköping på lördag.
Bra navigerat simbana, bra skyltat cykel och löp banor samt bra stämning i publik och medtävlande. Även funktionär, speaker och tävlings område var bra för familjen.
Några saker som skulle göra tävling ä
En riktig bra dag hade jag i Jönköping på lördag.
Bra navigerat simbana, bra skyltat cykel och löp banor samt bra stämning i publik och medtävlande. Även funktionär, speaker och tävlings område var bra för familjen.
Några saker som skulle göra tävling ä
Quote from Jonas Täng on 28 July 2014, 22:10Jag är också nöjd med dagen i lördags, och med alla funktionärernas insatser. Så många och tackolov att de visade vägen genom de snirkliga cykel- och löpbanorna! Fin simning med riktigt lång raksträcka innan alla skulle runt en boj. Så skönt det var att c
Jag är också nöjd med dagen i lördags, och med alla funktionärernas insatser. Så många och tackolov att de visade vägen genom de snirkliga cykel- och löpbanorna! Fin simning med riktigt lång raksträcka innan alla skulle runt en boj. Så skönt det var att c
Quote from Funbeat user on 29 July 2014, 07:19Ja, när jag gick i mål (mot slutet, hade väl ett 30-tal bakom mig kanske?) fanns bara stora tröjor kvar. Jättetråkigt, för man vill ju kunna använda dem och minnas de olika race man gjort. 🙂 På Vansbro Triathlon fick man önska storlek innan och det fann
Ja, när jag gick i mål (mot slutet, hade väl ett 30-tal bakom mig kanske?) fanns bara stora tröjor kvar. Jättetråkigt, för man vill ju kunna använda dem och minnas de olika race man gjort. 🙂 På Vansbro Triathlon fick man önska storlek innan och det fann