Quote from Guest on 12 October 2009, 11:44Nu vill jag höra om all plåga kring detta vackra lopp. Skavsår, förfrusna fötter, krascher, hungersnöd, vätskebrist, blåmärken, skrubbsår, brutna ben, ja allt!
Vad hände just dig? Berätta! Vem är värst?
Nu vill jag höra om all plåga kring detta vackra lopp. Skavsår, förfrusna fötter, krascher, hungersnöd, vätskebrist, blåmärken, skrubbsår, brutna ben, ja allt!
Vad hände just dig? Berätta! Vem är värst?
Quote from Rasmus Olsson on 12 October 2009, 11:54Jag blev sjuk i feber två veckor före så det blev inget ;~)
Jag blev sjuk i feber två veckor före så det blev inget ;~)
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 11:57Blev det inget!! Det är ju hjärtesorg! Tror du är värst redan...
Blev det inget!! Det är ju hjärtesorg! Tror du är värst redan...
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 12:03Glöm inte bort alla dom som pissat ner sig. Finns säkert en del som gjort nummer två också.
Glöm inte bort alla dom som pissat ner sig. Finns säkert en del som gjort nummer två också.
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 12:07KOmmer runt kröken i jönköping kämpar upp för backen...har ett tempo som indikerar at jag kommer i mål efter ca 8 timmar allt går enligt plan....
Magen säger ifrån...AH Staoil mack på höger sida Perfekt då kan jag säta mig ner i 2 minuter och JA...ni vet
KOmmer runt kröken i jönköping kämpar upp för backen...har ett tempo som indikerar at jag kommer i mål efter ca 8 timmar allt går enligt plan....
Magen säger ifrån...AH Staoil mack på höger sida Perfekt då kan jag säta mig ner i 2 minuter och JA...ni vet
Quote from j sollerman on 12 October 2009, 12:11Vätternrundan är bara glädje 😉 Fast 2004 va de väl lite väl blött?? Fast de regnade ju nästan lika mycket i år.. Fast man glömmer så lätt.
Tjusningen med vätternrundan är att alla är med. Dom snabbaste kör på 7:30 och dom långsammaste på 27:30.
Vätternrundan är bara glädje 😉 Fast 2004 va de väl lite väl blött?? Fast de regnade ju nästan lika mycket i år.. Fast man glömmer så lätt.
Tjusningen med vätternrundan är att alla är med. Dom snabbaste kör på 7:30 och dom långsammaste på 27:30.
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 12:50Bakfälgen sprack när det var 3km kvar så jag fick gå sista biten. Cyklade över mållinjen i alla fall.
Bakfälgen sprack när det var 3km kvar så jag fick gå sista biten. Cyklade över mållinjen i alla fall.
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 13:06Vurpade i 45 2008 i en svag nedförsbacke (mitt fel). Drog med mig några bakom, de kunde fullfölja efter lite omplåstring. Tvingades bryta sedan jag brutit av växelörat i ett försök att rikta det. Däcket bak var sönderslitet så det hade varit mycket fix fö
Vurpade i 45 2008 i en svag nedförsbacke (mitt fel). Drog med mig några bakom, de kunde fullfölja efter lite omplåstring. Tvingades bryta sedan jag brutit av växelörat i ett försök att rikta det. Däcket bak var sönderslitet så det hade varit mycket fix fö
Quote from Nils Hylander on 12 October 2009, 13:592004:
Startar vid 10-tiden på fredagkvällen. Tokregn och kallt. Får ont i knä pga kyla och kan inte hålla tempot uppe så jag fryser som en gnu. Tvingas bryta vid Gyllene Uttern. Innan depån är det många som kraschar pga. dålig sikt och skyfall. Passerade
2004:
Startar vid 10-tiden på fredagkvällen. Tokregn och kallt. Får ont i knä pga kyla och kan inte hålla tempot uppe så jag fryser som en gnu. Tvingas bryta vid Gyllene Uttern. Innan depån är det många som kraschar pga. dålig sikt och skyfall. Passerade
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 17:07Första året jag körde VR körde jag på en citybike med bara en vattenflaska och utan att ta med nåt extra energi (bars, gel, banan och liknande). Stannade inte i första depån och fick slut på vatten (och energi) strax efter. Var helt slut vid Grännadepån o
Första året jag körde VR körde jag på en citybike med bara en vattenflaska och utan att ta med nåt extra energi (bars, gel, banan och liknande). Stannade inte i första depån och fick slut på vatten (och energi) strax efter. Var helt slut vid Grännadepån o