Quote from ellen olsson on 12 October 2009, 18:44VVV
VVV
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 19:14Fredrik: För att inte gilla VR så är du väldigt aktiv i alla trådar som behandlar detta lopp. Lösningen för svenska cyklister kan ju inte vara att alla drar ner till kontinenten för att köra välorganiserade lopp där.
Fredrik: För att inte gilla VR så är du väldigt aktiv i alla trådar som behandlar detta lopp. Lösningen för svenska cyklister kan ju inte vara att alla drar ner till kontinenten för att köra välorganiserade lopp där.
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 19:19Varför inte :D?
Varför inte :D?
Quote from j sollerman on 12 October 2009, 21:14Det är väl lite av Fredriks uppgift här på funbeta att skriva ner Vätternrundan 😉
Det är väl lite av Fredriks uppgift här på funbeta att skriva ner Vätternrundan 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 21:31Vad snackar ni om? VR är ju bara fantastiskt kul. Bara cyklar och cykeltokar överallt uppblandat med en rejäl dos galghumor och saltgurka ! Ride on ! (V)
Vad snackar ni om? VR är ju bara fantastiskt kul. Bara cyklar och cykeltokar överallt uppblandat med en rejäl dos galghumor och saltgurka ! Ride on ! (V)
Quote from ellen olsson on 12 October 2009, 21:33Jag skulle vilja att fler öppnade önen.
Jag brukar f.ö. markera de flesta FPVR-trådarna som ointressanta rätt tidigt.
Jag skulle vilja att fler öppnade önen.
Jag brukar f.ö. markera de flesta FPVR-trådarna som ointressanta rätt tidigt.
Quote from j sollerman on 12 October 2009, 21:39Just do it again then.
Just do it again then.
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 22:31Körde hällregnsrundan 85 och hade bunkrat med torra byteskläder i en styrväska insnurrade i plastpåsar. I Hjo hade regnet minskat i intensitet och ett klädbyte hägrade. Men väskan var vattenfylld och plastpåsarna hade inte slutit tätt heller, så ombytet
Körde hällregnsrundan 85 och hade bunkrat med torra byteskläder i en styrväska insnurrade i plastpåsar. I Hjo hade regnet minskat i intensitet och ett klädbyte hägrade. Men väskan var vattenfylld och plastpåsarna hade inte slutit tätt heller, så ombytet
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 10:11Min enda runda beskrivs i träningsdagboken som tämligen odramatisk:
"Hade 136 tränings-/tävlingsmil i benen sedan 1/4.
Körde 11 mil i klunga, resten själv.
Var i depå i Gyllene Uttern (höjde sadelstolpen), Jönköping, Fagerhult, Hjo, Karlsborg och Hammars
Min enda runda beskrivs i träningsdagboken som tämligen odramatisk:
"Hade 136 tränings-/tävlingsmil i benen sedan 1/4.
Körde 11 mil i klunga, resten själv.
Var i depå i Gyllene Uttern (höjde sadelstolpen), Jönköping, Fagerhult, Hjo, Karlsborg och Hammars
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 10:24Tävling?
Tävling?