Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 23:10Var det 1999? Träffade Holmertz i målområdet då.
Var det 1999? Träffade Holmertz i målområdet då.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 00:48Vad betyder "går på hjul" ?
Vad betyder "går på hjul" ?
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 07:13Det är de lata och osolidariska som låter andra dra dom runt VingelRundan.
Då kan de sitta och berätta anekdoter om deras eskapader längs dikesrenen.
Det är de lata och osolidariska som låter andra dra dom runt VingelRundan.
Då kan de sitta och berätta anekdoter om deras eskapader längs dikesrenen.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 08:13"går på hjul" innebär att man på grund av bristande uppmärksamhet eller plötsliga inbromsningar på framförvarande kör in i hjulet på den som ligger framför en.
edit: det händer saker på funbeat medans man skriver meddelnaden, Dennis hann före.
"går på hjul" innebär att man på grund av bristande uppmärksamhet eller plötsliga inbromsningar på framförvarande kör in i hjulet på den som ligger framför en.
edit: det händer saker på funbeat medans man skriver meddelnaden, Dennis hann före.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 09:49Eftersom motionslopp i de flesta fall innebär att följa trafikregler så kan man ställa sig följande fråga:
Regeln om att hålla avstånd, gäller inte den cyklister?
Hehe... 🙂
Eftersom motionslopp i de flesta fall innebär att följa trafikregler så kan man ställa sig följande fråga:
Regeln om att hålla avstånd, gäller inte den cyklister?
Hehe... 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 10:042004 var mitt premiärår. Utrustningen var en gammal fin stål-Gary Fischer, mtb med slicks. Ett misstag var att inte tejpa barendsen med friktionstejp, det gick inte att hålla i barendsen under hela resan i blötan då de blev såphala. Så jag hade bara en en
2004 var mitt premiärår. Utrustningen var en gammal fin stål-Gary Fischer, mtb med slicks. Ett misstag var att inte tejpa barendsen med friktionstejp, det gick inte att hålla i barendsen under hela resan i blötan då de blev såphala. Så jag hade bara en en
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 10:12Nu blev jag inspirerad att deltaga. 😀
Nu blev jag inspirerad att deltaga. 😀
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 11:14Oj, hoppas jag inte avskräckte? :-O
Ska man njuta av landsvägscykling i allmänhet och motionslopp i synnerhet så ska man gå med i en trevlig cykelklubb som har motion som fokus. Gör du det så kommer du ha mycket roligt, kan jag säga. Man lär sig framför
Oj, hoppas jag inte avskräckte? :-O
Ska man njuta av landsvägscykling i allmänhet och motionslopp i synnerhet så ska man gå med i en trevlig cykelklubb som har motion som fokus. Gör du det så kommer du ha mycket roligt, kan jag säga. Man lär sig framför
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 11:21Ok, en ärkeklants dagbok: 2006 körde MTB ensam runt (16.44...), helt grön i sadeln o farträdd men envis. Kände mig stark o trampade på allt bättre för varje timme men farten blev allt segare, mycket märkligt! Väl i mål undrade min mötande man hur länge ja
Ok, en ärkeklants dagbok: 2006 körde MTB ensam runt (16.44...), helt grön i sadeln o farträdd men envis. Kände mig stark o trampade på allt bättre för varje timme men farten blev allt segare, mycket märkligt! Väl i mål undrade min mötande man hur länge ja
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 11:58Körde i år för första gången. Du var intresserad av att höra krämpor odyl.
Ja jag kan väl säga att det inte fanns ett enda ställe på kroppen jag INTE hade ont. Blöta strumpor och värk överallt. Värst var nog ryggen...hade ont i ca 5 dagar efteråt. Blödan
Körde i år för första gången. Du var intresserad av att höra krämpor odyl.
Ja jag kan väl säga att det inte fanns ett enda ställe på kroppen jag INTE hade ont. Blöta strumpor och värk överallt. Värst var nog ryggen...hade ont i ca 5 dagar efteråt. Blödan