Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 13:44Körde också för första gången i år. Jag fick en oförskämt behaglig och trevlig tur kring sjön. Körde med Fredrikshof och hade kanonsällskap både cykelmässigt och pratmässigt. För att inte tala om öl-sällskap efteråt!
Snabba kiss-stopp längs vägkanten, så
Körde också för första gången i år. Jag fick en oförskämt behaglig och trevlig tur kring sjön. Körde med Fredrikshof och hade kanonsällskap både cykelmässigt och pratmässigt. För att inte tala om öl-sällskap efteråt!
Snabba kiss-stopp längs vägkanten, så
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 13:52Mia: Hur många mil hade du i kroppen innan VR?
Mia: Hur många mil hade du i kroppen innan VR?
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 14:022004 verkar vara ett populärt år här. Mitt minne från det året är att det började hagla i Tiveden, precis vid foten av backen där pastorn brukar stå. Hagelskuren kulminerade när vi passerade pastorn och hans "Gud är med dig på färden"-rop, och övergick ti
2004 verkar vara ett populärt år här. Mitt minne från det året är att det började hagla i Tiveden, precis vid foten av backen där pastorn brukar stå. Hagelskuren kulminerade när vi passerade pastorn och hans "Gud är med dig på färden"-rop, och övergick ti
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 21:192009 - min första runda. Inget hände riktigt. Älskar som vanligt backarna medan jag har 0 fart nerför. Detta märktes på ett gäng i Jönköping som jag flög förbi uppför och de tog mig nerför och detta fortsatte tills backarna tog slut.
2009 - min första runda. Inget hände riktigt. Älskar som vanligt backarna medan jag har 0 fart nerför. Detta märktes på ett gäng i Jönköping som jag flög förbi uppför och de tog mig nerför och detta fortsatte tills backarna tog slut.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 12:40Joakim, du hade haft större nytta av den gruppen om du istället hade ingått i den. Och de hade haft större nytta av dig. Men du måste lära dig att ta det lugnt uppför och vara med utför. I längden sparar du så mycket energi på att försöka jämna ut pulsen
Joakim, du hade haft större nytta av den gruppen om du istället hade ingått i den. Och de hade haft större nytta av dig. Men du måste lära dig att ta det lugnt uppför och vara med utför. I längden sparar du så mycket energi på att försöka jämna ut pulsen
Quote from Mattias Johansson on 15 October 2009, 13:592003 min första runda. Stannade i alla depåer och tog det lugnt. Var lite orolig innan om man skulle få ont men tappade istället känseln på ett vist ställe redan vid Hjo. Tog tre dagar efter rundan innan jag fick tillbaka känseln. Ett av det mest obehagli
2003 min första runda. Stannade i alla depåer och tog det lugnt. Var lite orolig innan om man skulle få ont men tappade istället känseln på ett vist ställe redan vid Hjo. Tog tre dagar efter rundan innan jag fick tillbaka känseln. Ett av det mest obehagli
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 14:11Blod, svett men inga tårar.
Jag var med i kraschen som Raymond skrev om tidigare. Cyklade de sista 8 milen blodig och jag fick sy en 5-6 stygn på hakan när jag sedan väl kom i mål.
Blod, svett men inga tårar.
Jag var med i kraschen som Raymond skrev om tidigare. Cyklade de sista 8 milen blodig och jag fick sy en 5-6 stygn på hakan när jag sedan väl kom i mål.
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 15:32Jag vet inte exakt hur många mil jag hade i benen innan, men är van cyklist..du vet till jobbet och hem 3 mil om dagen, hade kört några lite längre träningspass med fredrikshof innan 7-8 mil, egna träningspass på mellan 5-7 mil och sedan Roslagsvåren 13,5
Jag vet inte exakt hur många mil jag hade i benen innan, men är van cyklist..du vet till jobbet och hem 3 mil om dagen, hade kört några lite längre träningspass med fredrikshof innan 7-8 mil, egna träningspass på mellan 5-7 mil och sedan Roslagsvåren 13,5
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 16:2417.449 anmälda idag
17.449 anmälda idag
Quote from Funbeat user on 15 October 2009, 20:51Jag tycker diskussionen borde heta "Vätternrundan - blod, svett och dårar". 🙂
Det är kul att läsa om allas upplevelser.
Jag tycker diskussionen borde heta "Vätternrundan - blod, svett och dårar". 🙂
Det är kul att läsa om allas upplevelser.