Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan - blod, svett och t …
You need to log in to create posts and topics.

Jubelidiot.

Samtidigt, på ett annat forum, beklagar sig hon över dig och hur du drar med henne på gemensamma aktiviteter och sen drar ifrån.
Skämt åsido, parlöpning och parcykling låter jobbigt om man skapat nån sorts pakt att aldrig lämna nån i sticket (hur mycket s

Jag orsakade en klungkrasch med säkert 10 man inblandade strax efter Fagerhult 2003. Jag gick i kompisens bakhjul. Det var inte det minsta roligt.

Apporå att hålla ihop, ett år startade min man och jag samtidigt och gick i mål samtidigt. I resultaten så

Gazzah: Att bestämma sig, att starta, att genomföra med de förutsättningarna och att också kunna bryta när det krävs. RESPEKT!!! På alla möjliga plan!!! (t+)

Min senaste vätternrunda var mitt första försök på en bra tid, åkte med en snabbgrupp ner till Gränna, gick 35-45 kmh nästan hela tiden, roligaste var ju att det kändes mindre ansträngande!

Sen i närheten av gränna kom en lång seg uppförsbacke innan den

Kul att läsa alla historier när man ska ge sig på ett första försök ;).
Man får väl hoppas bara att man lyckas hålla sig och inte behöver åka buss illaluktande...
Jag lär dock se till att få lite träning i grupp till våren.

Körde inte 2009 men inför 2008 blev jag så entusiastisk av att en kollega skulle köra VR med sin svärfar att jag peppade honom och gav en massa bra VR-råd. Jag siktade ned mot 10 timmar med ett gäng från klubben.

Han slog mig med en(!) minut...

Jag tyck

kännermig lite dumt eller naive...men värför pratar man att bajsa på sig....det kan inte vara normalt?? eller??
Kanske finns ett VR plats till salu snart 🙂

Nä, det är inte normalt. Du kan lugnt cykla din runda!

Hehe nöden har inga lagar! 😀