Quote from Lena O on 28 October 2009, 22:44Hans B:
Jag körde mestadels av årets VR med Spårvägen.
Kan bara hålla med (t+)
Hans B:
Jag körde mestadels av årets VR med Spårvägen.
Kan bara hålla med (t+)
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 11:10Körde min första runda -92 på en MTB.
Hade tränat 25 mil varav ett långpass på 8 mil, då jag tog helt slut.
Lovade mig själv att aldrig göra om det.Efteranmälde mig till Vansbro-simningen. Skulle jag nånsin ta "klassikern" måste det bli nu !! (jag fix
Körde min första runda -92 på en MTB.
Hade tränat 25 mil varav ett långpass på 8 mil, då jag tog helt slut.
Lovade mig själv att aldrig göra om det.
Efteranmälde mig till Vansbro-simningen. Skulle jag nånsin ta "klassikern" måste det bli nu !! (jag fix
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 15:51Silva skrev:
"Linus H.. Det var väl VR som sammanföste oss va?!"
Ja, fast det kan knappas räknas som blod svett och tårar... 🙂
Silva skrev:
"Linus H.. Det var väl VR som sammanföste oss va?!"
Ja, fast det kan knappas räknas som blod svett och tårar... 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 2 November 2009, 16:09😀
Nää.. det var inte så jag menade heller! 😀
😀
Nää.. det var inte så jag menade heller! 😀
Quote from Ebba Johansson on 5 November 2009, 10:21Värst var nog 2008, kraschade nåstans efter vadstena, hann inte bromsa och flög över en annan cyklist. Hann itne tänka så mycket mer än hur det gick med cyklen. Kom upp på benen och i samma veva kör en cyklist över min vattenflaska och går i backen.
jag
Värst var nog 2008, kraschade nåstans efter vadstena, hann inte bromsa och flög över en annan cyklist. Hann itne tänka så mycket mer än hur det gick med cyklen. Kom upp på benen och i samma veva kör en cyklist över min vattenflaska och går i backen.
jag
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 19:46Ska köra min första runda nästa år. Vilka nybörjartabbar ska man undvika?
Ordentligt träningsupplägg är självklart viktigt:-)
Ska köra min första runda nästa år. Vilka nybörjartabbar ska man undvika?
Ordentligt träningsupplägg är självklart viktigt:-)
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 19:50Undvik att åka ambulans eller buss.
Undvik att åka ambulans eller buss.
Quote from j sollerman on 6 November 2009, 21:31En tabbe är ju att rundan redan gått...
En tabbe är ju att rundan redan gått...
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 22:03Åk nästa år isället, det är bättre!
Åk nästa år isället, det är bättre!
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 11:37>Martin.
Ska du köra i år, så rekommenderar jag ffa att du ser till att vara ordentligt klädd. Så här på höstkanten blir man lätt nerkyld under 30 mils cykling. Här i Sth är det f.n. ca 5 grader varmt, och när loppet gick i år var det ca 10 C. Det var kal
>Martin.
Ska du köra i år, så rekommenderar jag ffa att du ser till att vara ordentligt klädd. Så här på höstkanten blir man lätt nerkyld under 30 mils cykling. Här i Sth är det f.n. ca 5 grader varmt, och när loppet gick i år var det ca 10 C. Det var kal