Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 17:39Nja,lite laddad men jag ligger hopplöst efter med cykelträningen...men det är ju 3 veckor kvar så jag hinner nog cykla ett par mil tills dess.
Annars så får det väl funka på 1 års rutin 😉
Nja,lite laddad men jag ligger hopplöst efter med cykelträningen...men det är ju 3 veckor kvar så jag hinner nog cykla ett par mil tills dess.
Annars så får det väl funka på 1 års rutin 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 18:08Börjat trappa upp! Sommen Runt idag, Siljan nästa helg, HalvVättern efter det. Formen ska vara där!
Börjat trappa upp! Sommen Runt idag, Siljan nästa helg, HalvVättern efter det. Formen ska vara där!
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 18:13Grymt peppad! 14 mil i grisväder idag...
Grymt peppad! 14 mil i grisväder idag...
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 19:40Ny cykel alltid laddad!
Ny cykel alltid laddad!
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 19:40Visst ja, det är ju dags snart. Kanske får börja träna lite 😉
Visst ja, det är ju dags snart. Kanske får börja träna lite 😉
Quote from Rasmus Olsson on 29 May 2010, 20:05Laddar med att istället för cykla käka chips och dricka vin 😉
Laddar med att istället för cykla käka chips och dricka vin 😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 18:3619 dagar kvar. Laddat med backträning på Orust 🙂
19 dagar kvar. Laddat med backträning på Orust 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 18:5519 dagar kvar. Laddat med backträning på Orust
---Du har mitt medlidande. Den korta sträckan från Henån till Vindö är lång, lång, lång.
19 dagar kvar. Laddat med backträning på Orust
---
Du har mitt medlidande. Den korta sträckan från Henån till Vindö är lång, lång, lång.
Quote from Fredric Lagerström on 30 May 2010, 19:00Jo, men det var kanonväder idag. Beställer härmed det vädret med lite mindre blåst bara till Motala om 19 dgr. OBS detta kan inte överklagas.
Jo, men det var kanonväder idag. Beställer härmed det vädret med lite mindre blåst bara till Motala om 19 dgr. OBS detta kan inte överklagas.
Quote from j sollerman on 30 May 2010, 19:07Ryktet säger att det ska blåsa medvind hela rundan i år!
Ryktet säger att det ska blåsa medvind hela rundan i år!