Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 07:16Kommer det finnas nån grupp på halv-vättern ?
Kommer det finnas nån grupp på halv-vättern ?
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 19:11Ingen grupp är planerad för halv-vättern i år men det är ju en god ide!
Detta är ju premiär för Vätternrundan AUDAX då detta var en idé jag fick efter Vätternrundan i år som inte kändes så värst kul. Efter en blänkare på audax Stockholms forum visade det
Ingen grupp är planerad för halv-vättern i år men det är ju en god ide!
Detta är ju premiär för Vätternrundan AUDAX då detta var en idé jag fick efter Vätternrundan i år som inte kändes så värst kul. Efter en blänkare på audax Stockholms forum visade det
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 23:34Första Vätternrundan audax genomförd!
Första Vätternrundan audax genomförd!
Quote from Sandra Näslund on 17 June 2012, 23:42En kort resumé kanske? Hur gick rundan och pauserna?
En kort resumé kanske? Hur gick rundan och pauserna?
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 14:35Ok Så här skrev jag loggen:
"Vättern AUDAX i skiftande väder.
Vi startade i strålande sol och intensivt påhejade av en stor publik ut med banan, allt rullade på suveränt och stämningen var hög i gruppen, backarna före Vadstena märktes knappt i det tempo
Ok Så här skrev jag loggen:
"Vättern AUDAX i skiftande väder.
Vi startade i strålande sol och intensivt påhejade av en stor publik ut med banan, allt rullade på suveränt och stämningen var hög i gruppen, backarna före Vadstena märktes knappt i det tempo
Quote from Rasmus Olsson on 18 June 2012, 14:40Härligt!
Men de där stipulerade 22,5 km/, är det rullsnitt eller totalt inklusive alla stopp och pauser?
Härligt!
Men de där stipulerade 22,5 km/, är det rullsnitt eller totalt inklusive alla stopp och pauser?
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 14:5322,5 är rullsnittet exklusivt planerade pauser inklusivt oplanerade stopp som t.ex. punka eller pinkpauser.
I det här fallet försökte jag kompensera för att vi stod längre i depåerna än vad planerat i horairen. Vilket ledde till 24,1 i rullsnitt. Nu över
22,5 är rullsnittet exklusivt planerade pauser inklusivt oplanerade stopp som t.ex. punka eller pinkpauser.
I det här fallet försökte jag kompensera för att vi stod längre i depåerna än vad planerat i horairen. Vilket ledde till 24,1 i rullsnitt. Nu över
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 14:57Kolla vilken snygg peloton vi höll! 🙂
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=b3f5539684694cb19bf89fad68bb7a23.jpg&Size=&share=
Kolla vilken snygg peloton vi höll! 🙂
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=b3f5539684694cb19bf89fad68bb7a23.jpg&Size=&share=
Quote from Rasmus Olsson on 18 June 2012, 15:17Nja, det går ju in en cykel mellan er. Tajtare kan ni väl ligga! ;~)
Nja, det går ju in en cykel mellan er. Tajtare kan ni väl ligga! ;~)
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 15:35Det var ju inte så lätt att få till det, alla linslusarna ville ju synas på fotot! sen är ju äldre herrar lite långsammare i reaktionen så det var nog bäst att hålla lite avstånd... 🙂
Det var ju inte så lätt att få till det, alla linslusarna ville ju synas på fotot! sen är ju äldre herrar lite långsammare i reaktionen så det var nog bäst att hålla lite avstånd... 🙂