Quote from Guest on 18 September 2012, 14:24300 km snabbgruppsstart 15 juni 09:42-10:04
300 km snabbgruppsstart 15 juni 09:42-10:04
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 14:34Värför ett eget lopp för en start tid?
är det inte tillräcklig med detta lopp
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1221647
Värför ett eget lopp för en start tid?
är det inte tillräcklig med detta lopp
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1221647
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 17:17De är lite märkvärdigare än oss "vanliga" cyklister.
De är lite märkvärdigare än oss "vanliga" cyklister.
Quote from Niklas Kanerot on 18 September 2012, 17:52Håller med Leif. 😉
Håller med Leif. 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2012, 18:28Fast den "riktiga" gruppen har ju fel dag för många.. t.ex. alla som startar efter 23.59 och fram till förmiddagsgrupperna.. det kanske är därför man startat en till? För att få rätt dag? Och så glömde man tänka på att alla "långsamma" som startar på natt
Fast den "riktiga" gruppen har ju fel dag för många.. t.ex. alla som startar efter 23.59 och fram till förmiddagsgrupperna.. det kanske är därför man startat en till? För att få rätt dag? Och så glömde man tänka på att alla "långsamma" som startar på natt
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 09:07Hörrni jag ville ha loppet inlagd på rätt kalenderdag i min träningskalender. Om det upprör någon så beklagar jag det. Om det upplevs som stökigt att det finns två tävlingar inlagda så vänligen bortse från den som inte passar.
Det är kul att träna! kalen
Hörrni jag ville ha loppet inlagd på rätt kalenderdag i min träningskalender. Om det upprör någon så beklagar jag det. Om det upplevs som stökigt att det finns två tävlingar inlagda så vänligen bortse från den som inte passar.
Det är kul att träna! kalen
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 09:23det var inte att det var dag två utan "Vätternrundan snabbgrupper (2013)"
jag har sätt många tävling med flera dagar
jag ganska ska skåpa en egen "Vansbrosimningen snabbgrupp start kl10" för att göra skillnad från min start och de andra långsammare sta
det var inte att det var dag två utan "Vätternrundan snabbgrupper (2013)"
jag har sätt många tävling med flera dagar
jag ganska ska skåpa en egen "Vansbrosimningen snabbgrupp start kl10" för att göra skillnad från min start och de andra långsammare sta
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 09:27Fast Vätternrundan själv skyltar ju med att det är "snabbgrupper" som startar på förmiddagen vilket är de starter som Jonas avser med detta lopp..
Kom igen... måste vill finnas mer angelägna saker att bli upprörd över?
Fast Vätternrundan själv skyltar ju med att det är "snabbgrupper" som startar på förmiddagen vilket är de starter som Jonas avser med detta lopp..
Kom igen... måste vill finnas mer angelägna saker att bli upprörd över?
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 09:29ok då bodde det var en till tävling för de långsammare som starta från kl00:00 den 15 tills de snabbagrupper starta eller?
ok då bodde det var en till tävling för de långsammare som starta från kl00:00 den 15 tills de snabbagrupper starta eller?
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 09:32Spelar det ärligt någon roll? Har du komplex för att du är långsam eller?
Som jag skrev, så kanske tanken på att alla efter som startar efter midnatt också egentligen kör den 15/6 gick Jonas förbi..
Spelar det ärligt någon roll? Har du komplex för att du är långsam eller?
Som jag skrev, så kanske tanken på att alla efter som startar efter midnatt också egentligen kör den 15/6 gick Jonas förbi..