Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVätternrundan snabbgrupper
You need to log in to create posts and topics.

300 km snabbgruppsstart 15 juni 09:42-10:04

Värför ett eget lopp för en start tid?

är det inte tillräcklig med detta lopp
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1221647

De är lite märkvärdigare än oss "vanliga" cyklister.

Håller med Leif. 😉

Fast den "riktiga" gruppen har ju fel dag för många.. t.ex. alla som startar efter 23.59 och fram till förmiddagsgrupperna.. det kanske är därför man startat en till? För att få rätt dag? Och så glömde man tänka på att alla "långsamma" som startar på natt

Hörrni jag ville ha loppet inlagd på rätt kalenderdag i min träningskalender. Om det upprör någon så beklagar jag det. Om det upplevs som stökigt att det finns två tävlingar inlagda så vänligen bortse från den som inte passar.

Det är kul att träna! kalen

det var inte att det var dag två utan "Vätternrundan snabbgrupper (2013)"

jag har sätt många tävling med flera dagar

jag ganska ska skåpa en egen "Vansbrosimningen snabbgrupp start kl10" för att göra skillnad från min start och de andra långsammare sta

Fast Vätternrundan själv skyltar ju med att det är "snabbgrupper" som startar på förmiddagen vilket är de starter som Jonas avser med detta lopp..

Kom igen... måste vill finnas mer angelägna saker att bli upprörd över?

ok då bodde det var en till tävling för de långsammare som starta från kl00:00 den 15 tills de snabbagrupper starta eller?

Spelar det ärligt någon roll? Har du komplex för att du är långsam eller?

Som jag skrev, så kanske tanken på att alla efter som startar efter midnatt också egentligen kör den 15/6 gick Jonas förbi..