Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 09:39nej ingen komplex jag är nöjd att vara en 30km/snitt cyklister min första sommar på cykel. men jag förstå inte varför man lägg upp en tävling för
"300 km snabbgruppsstart 15 juni 09:42-10:04"
och inte bara lägg upp samma information som finns för den f
nej ingen komplex jag är nöjd att vara en 30km/snitt cyklister min första sommar på cykel. men jag förstå inte varför man lägg upp en tävling för
"300 km snabbgruppsstart 15 juni 09:42-10:04"
och inte bara lägg upp samma information som finns för den f
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 10:06Svaret på din fråga, för att citera loppskaparen "jag ville ha loppet inlagd på rätt kalenderdag i min träningskalender" ... hänger du med?
Svaret på din fråga, för att citera loppskaparen "jag ville ha loppet inlagd på rätt kalenderdag i min träningskalender" ... hänger du med?
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 10:16Jag ser varför han har gjort det. Och Ok jag trodde anledning till att skapa lopp var för alla här på funbeat inte för de som starta 9:42. Om jag cykla kl 4 då behöver jag ett nytt lopp så jag kan har det rätt i min kalendar 😉
Jag ser varför han har gjort det. Och Ok jag trodde anledning till att skapa lopp var för alla här på funbeat inte för de som starta 9:42. Om jag cykla kl 4 då behöver jag ett nytt lopp så jag kan har det rätt i min kalendar 😉
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 10:19Jag tycker du ska skapa ett nytt lopp till dig själv, gör det.. det verkar vara på ungefär den nivån du är..
Jag tycker du ska skapa ett nytt lopp till dig själv, gör det.. det verkar vara på ungefär den nivån du är..
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 10:36varför angrepper du mig personlig? Jag har bara hållat mig till ämne om varför skapa man ett lopp för en specifik start grupp
enklaste lösning är lopp skapare ändra information om lopp att inkludera alla som starta den 15 och inte bara för de som starta
varför angrepper du mig personlig? Jag har bara hållat mig till ämne om varför skapa man ett lopp för en specifik start grupp
enklaste lösning är lopp skapare ändra information om lopp att inkludera alla som starta den 15 och inte bara för de som starta
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 10:43Detta är ett såkallat icke-problem.. time to move on..
Detta är ett såkallat icke-problem.. time to move on..
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 10:56Eller så väljar man den ursprungliga och ändrar från 14 till 15... hur krångligt kan det vara? 😉
Eller så väljar man den ursprungliga och ändrar från 14 till 15... hur krångligt kan det vara? 😉
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 10:59(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 11:32Framför allt så är inte V(ingel)R(undan) 300 km utan cirka 295 km.
Framför allt så är inte V(ingel)R(undan) 300 km utan cirka 295 km.
Quote from Funbeat user on 19 September 2012, 13:01Precis som Robert skriver kan man ändra datum på en tävling, i detta fall från den 14 till den 15 juni. Funbeat förstår ändå att det är samma tävling.
Det är ju lite kul att alla tävlingsberättelser hamnar på samma tävling istället för utspridda på flera
Precis som Robert skriver kan man ändra datum på en tävling, i detta fall från den 14 till den 15 juni. Funbeat förstår ändå att det är samma tävling.
Det är ju lite kul att alla tävlingsberättelser hamnar på samma tävling istället för utspridda på flera