Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 15:25NPNG: now, now, ... be nice.
Jag kan läsa lite norska 🙂
Försenat gott nytt!
NPNG: now, now, ... be nice.
Jag kan läsa lite norska 🙂
Försenat gott nytt!
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 21:43ska man behöva läsa innan man postar? Nu tycker jag det blev hårda krav... 😉
ska man behöva läsa innan man postar? Nu tycker jag det blev hårda krav... 😉
Quote from Mattias Johansson on 21 February 2013, 09:14Håkan C - Hittar tyvärr inga som passar på ramprofilen som är mycket oval. Syns på bilden som jag la in.
Håkan C - Hittar tyvärr inga som passar på ramprofilen som är mycket oval. Syns på bilden som jag la in.
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 09:47Det var en konstig placering av kabelstoppet, och inte var det särskilt snyggt heller. Bra att sånt här tas upp, så man får lite tips på vilka beg hojjar man ska undvika. 🙂
Som Daniel kan jag inte se nån större fara med popnit-idén. Det är inga stora påk
Det var en konstig placering av kabelstoppet, och inte var det särskilt snyggt heller. Bra att sånt här tas upp, så man får lite tips på vilka beg hojjar man ska undvika. 🙂
Som Daniel kan jag inte se nån större fara med popnit-idén. Det är inga stora påk
Quote from Mattias Johansson on 27 February 2013, 00:11Hittade till slut lösningen.
Inte den billigaste då jag åkte på $48 i frakt men så fick det bli. Tog hem några extra.BILD:http://www.cycle-frames.com/bicycle-frame-tubing/images/P/NOV_ALBK_STOP_STI_NEW-06.jpg
Hittade till slut lösningen.
Inte den billigaste då jag åkte på $48 i frakt men så fick det bli. Tog hem några extra.
BILD:http://www.cycle-frames.com/bicycle-frame-tubing/images/P/NOV_ALBK_STOP_STI_NEW-06.jpg
Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 06:43För bästa resultat kan du annars byta ut gruppen mot Campagnolo EPS
För bästa resultat kan du annars byta ut gruppen mot Campagnolo EPS
Quote from Mattias Johansson on 27 February 2013, 07:33Är det någon som har koll på hur frakt räknas för mindre försändelse till tullen.
Värdet på detaljerna är strax under 200 kr (4:a omgångar med justerskruvar). Tyvärr åker jag på 300 kr i frakt. Kommer inte i från det. De vägrar även skicka det som "gift"
Är det någon som har koll på hur frakt räknas för mindre försändelse till tullen.
Värdet på detaljerna är strax under 200 kr (4:a omgångar med justerskruvar). Tyvärr åker jag på 300 kr i frakt. Kommer inte i från det. De vägrar även skicka det som "gift"
Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 09:38Jäsiken vad dyrt med alla "tillägg"... (#) Hoppas nu verkligen att du får nytta av det du köpte. 🙁
Jäsiken vad dyrt med alla "tillägg"... (#) Hoppas nu verkligen att du får nytta av det du köpte. 🙁
Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 11:15He,he. Da er du en erfaring rikere????
Hva var det for feil med heldragen hølje festet med buntband. ????
Får bare håpe det blir bra. ????
He,he. Da er du en erfaring rikere????
Hva var det for feil med heldragen hølje festet med buntband. ????
Får bare håpe det blir bra. ????
Quote from Mattias Johansson on 27 February 2013, 11:17Japp. Första gången jag råkat på ett företag som inte är villig för så pass enkla saker att inte bara lägga det i ett vanligt frankerat brev 🙁
Dock kom jag på att jag har en bekant i Seattle och tar det den vägen 🙂
Japp. Första gången jag råkat på ett företag som inte är villig för så pass enkla saker att inte bara lägga det i ett vanligt frankerat brev 🙁
Dock kom jag på att jag har en bekant i Seattle och tar det den vägen 🙂