Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelVäxelvajer problem
You need to log in to create posts and topics.

NPNG: now, now, ... be nice.

Jag kan läsa lite norska 🙂

Försenat gott nytt!

ska man behöva läsa innan man postar? Nu tycker jag det blev hårda krav... 😉

Håkan C - Hittar tyvärr inga som passar på ramprofilen som är mycket oval. Syns på bilden som jag la in.

Det var en konstig placering av kabelstoppet, och inte var det särskilt snyggt heller. Bra att sånt här tas upp, så man får lite tips på vilka beg hojjar man ska undvika. 🙂
Som Daniel kan jag inte se nån större fara med popnit-idén. Det är inga stora påk

Hittade till slut lösningen.
Inte den billigaste då jag åkte på $48 i frakt men så fick det bli. Tog hem några extra.

BILD:http://www.cycle-frames.com/bicycle-frame-tubing/images/P/NOV_ALBK_STOP_STI_NEW-06.jpg

För bästa resultat kan du annars byta ut gruppen mot Campagnolo EPS

Är det någon som har koll på hur frakt räknas för mindre försändelse till tullen.

Värdet på detaljerna är strax under 200 kr (4:a omgångar med justerskruvar). Tyvärr åker jag på 300 kr i frakt. Kommer inte i från det. De vägrar även skicka det som "gift"

Jäsiken vad dyrt med alla "tillägg"... (#) Hoppas nu verkligen att du får nytta av det du köpte. 🙁

He,he. Da er du en erfaring rikere????
Hva var det for feil med heldragen hølje festet med buntband. ????
Får bare håpe det blir bra. ????

Japp. Första gången jag råkat på ett företag som inte är villig för så pass enkla saker att inte bara lägga det i ett vanligt frankerat brev 🙁

Dock kom jag på att jag har en bekant i Seattle och tar det den vägen 🙂