Quote from Guest on 12 June 2012, 17:13Välkommen att köra premiären på vår nya triathlontävling över 113 km. Detta kommer att bli en kul utmanning!
Tävlingen arrangeras av 338 Småland triathlon & multisportförening.Tävlingen går över medeldistans och innehåller följande moment:
•Simning: 1
Välkommen att köra premiären på vår nya triathlontävling över 113 km. Detta kommer att bli en kul utmanning!
Tävlingen arrangeras av 338 Småland triathlon & multisportförening.
Tävlingen går över medeldistans och innehåller följande moment:
•Simning: 1
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 17:23köra bara sprint under 2012 tror jag men jag hoppas denna tävling kommer tillbaka i 2013. det bli en perfekt avstämning inför vinter träning. IM 2014 är huvudmål.
köra bara sprint under 2012 tror jag men jag hoppas denna tävling kommer tillbaka i 2013. det bli en perfekt avstämning inför vinter träning. IM 2014 är huvudmål.
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 23:51Nu finns det uppdaterad information på http://www.338smaland.se/content.php?178-VaxjoChallenge113k .
338 småland hälsar dig välkommen till Härliga Växjö.
Väl mött
Lars Ackerot
Ordförande och Tävlingsledare
Nu finns det uppdaterad information på http://www.338smaland.se/content.php?178-VaxjoChallenge113k .
338 småland hälsar dig välkommen till Härliga Växjö.
Väl mött
Lars Ackerot
Ordförande och Tävlingsledare
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 08:54Åh! Detta hade varit kul!!! Jävla stressfraktur som sätter käppar i hjulet för allt möjligt kul....
Hoppas ni kör igen 2013. Annars får det bli Växjöklassikern igen om ni kör den då.Lycka till med arrangemanget, Lars!
Åh! Detta hade varit kul!!! Jävla stressfraktur som sätter käppar i hjulet för allt möjligt kul....
Hoppas ni kör igen 2013. Annars får det bli Växjöklassikern igen om ni kör den då.
Lycka till med arrangemanget, Lars!
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 14:28Louise Växjöklassikern har vi som klubb lagt ner.
Vi satsar på ett välorganiserat arrangemang som kommer att växa med åren. Det är en otroligt snabb och rolig bansträckning som samtidigt är väldigt vacker! men det vet du redan som Växjöbo 🙂
Louise Växjöklassikern har vi som klubb lagt ner.
Vi satsar på ett välorganiserat arrangemang som kommer att växa med åren. Det är en otroligt snabb och rolig bansträckning som samtidigt är väldigt vacker! men det vet du redan som Växjöbo 🙂
Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 00:43Vilken kul bana! Hade tänkt köra malmö triathlon men får nog ta mig en funderare 🙂
Vilken kul bana! Hade tänkt köra malmö triathlon men får nog ta mig en funderare 🙂
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 07:28Hur går cyklingen på teleborg?
Hur går cyklingen på teleborg?
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 08:16Cyklingen följer Teleborgsvägen både ut ur stan och sen in igen. Vi kommer att ha trafikvakter i samtliga rondeller och polis kommer att styra trafikflödet vid de 2 trafikljusen.
Cyklingen följer Teleborgsvägen både ut ur stan och sen in igen. Vi kommer att ha trafikvakter i samtliga rondeller och polis kommer att styra trafikflödet vid de 2 trafikljusen.
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 09:10Vi hoppas att Vais eller någon annan förening/klubb vill hålla liv i Växjö Klassikern.
Vi hoppas att Vais eller någon annan förening/klubb vill hålla liv i Växjö Klassikern.
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 09:22Då får jag hålla utkik på deras hemsida. Har de tagit den bollen eller är det "bara" en förhoppning?
Då får jag hålla utkik på deras hemsida. Har de tagit den bollen eller är det "bara" en förhoppning?