Quote from ellen olsson on 20 June 2012, 10:44Det var ju VAIS som arrangerade den från början så vi kan ju hoppas.
Det var ju VAIS som arrangerade den från början så vi kan ju hoppas.
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 10:47Vänligen håll er till trådens ämne. Annars är ni välkomna att starta en ny om ämnet!
Väl mött
Vänligen håll er till trådens ämne. Annars är ni välkomna att starta en ny om ämnet!
Väl mött
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 16:05Underbart:-)
Funderar på att stå,ligga på startlinjen!
Underbart:-)
Funderar på att stå,ligga på startlinjen!
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 16:40Kul med en tävling på fd "hemmaplanen".
Själv siktar jag på Ironmankalmar i år, men vad tror ni?
Är det för nära inpå att köra båda två eller kan det rentav vara en bra idé med ett sista hårt pass två veckor innan IM? för att sedan toppa formen...(?)/
Kul med en tävling på fd "hemmaplanen".
Själv siktar jag på Ironmankalmar i år, men vad tror ni?
Är det för nära inpå att köra båda två eller kan det rentav vara en bra idé med ett sista hårt pass två veckor innan IM? för att sedan toppa formen...(?)
/
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 17:40Hej, som en som ska köra HIm debut i Sala ( 3 veckor senare) är jag "tvungen" att fråga:-
1) - vad har ni för maxtid?
2) - hur är cykelbanan? flack? kuperad??OBS! - inte varit till Växjö därmed frågan om banan ...
Hej, som en som ska köra HIm debut i Sala ( 3 veckor senare) är jag "tvungen" att fråga:-
1) - vad har ni för maxtid?
2) - hur är cykelbanan? flack? kuperad??
OBS! - inte varit till Växjö därmed frågan om banan ...
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 23:38Har kollat in kartorna. Hur många varv kör man i respektive disciplin? Sträckorna och tävlingsmiljön verkar perfekta och natursköna. Häslningar från en tidigare Växjöbo.
Har kollat in kartorna. Hur många varv kör man i respektive disciplin? Sträckorna och tävlingsmiljön verkar perfekta och natursköna. Häslningar från en tidigare Växjöbo.
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 12:02Cykelbanan ser flack ut tycker jag. En backe ut från stan men sen är det platt.
Cykelbanan ser flack ut tycker jag. En backe ut från stan men sen är det platt.
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 13:07Från stan och ut är det en backe.
Tillbaka är det en rätt brant uppför på ett ställe sen innan stan är det en lång backe.
Dock är det en riktigt snabb bana på cykel samt löpning.
Simningen är också flack dock kan det bli jobbiga vågor i sjön.
Från stan och ut är det en backe.
Tillbaka är det en rätt brant uppför på ett ställe sen innan stan är det en lång backe.
Dock är det en riktigt snabb bana på cykel samt löpning.
Simningen är också flack dock kan det bli jobbiga vågor i sjön.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 16:45Men simning kan väl aldrig vara annat än flack? Om man nu inte simmar så långt att man måste ta hänsyn till att jorden är rund...
Men simning kan väl aldrig vara annat än flack? Om man nu inte simmar så långt att man måste ta hänsyn till att jorden är rund...
Quote from Funbeat user on 27 June 2012, 09:02Det kan vara vågor
Det kan vara med- eller motströms
Det kan vara vågor
Det kan vara med- eller motströms