Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonVäxjö Triathlon
You need to log in to create posts and topics.

För de ca 100 anmälde kan jag säga att jag ser ingen anledning att tror det bli inte full distans simning för båda mini och olympisk.

Ca 16 igår. Simmade 1600m utan våtdräkt 😉

Hej, tror du på simning på Lördag med tanke på några dagars regn och kallare väder framöver?

regn är bara bra, då bli sjövatten värmare. vi har grupp träning på onsdag, så jag hoppas för än uppdatering då.

jag ska simma fredag när jag färdig ställa simbana, men jag är 95% det bli full simning på lördag och 99% det bli minst 750m simning. det h

16 grader håller i sig. även imorse innan kl 07. Det är värmare i vatten än i luft 😉

Lysande! Tack för infon!

det kommer vara skönt i vattnet...skall ner och plaska idag!

Jonas där finns två termometer än vid första boj och en på den tredje. kommer du ihåg och har lust att stanna kan du läsa av siffor.

jag kommer hem sen ikväll och lägg ut bana imorgon. 100st anmälde och betalde ska var rolig för alla!

Vattentemp igår vid Kl16:00 var 15.5-16 i två olika platser. Ser ut som det ska vara 16+ i luften och full simning 😉

Samma temp, perfekt då "märker man inget" när man kliver ned i vattnet. (H)

Grattis Carlén Fredrik IK NocOut.se som vann premier för Växjö Triathlon!

Vår egna Rickard Carlsson kom tvåa. Väldigt täjt lopp emellan 3-4 tyvärr kom jag inte ihåg deras namn.

Även mini var en succé.