Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 11:01Håller med Fredrik N, man har ju ständigt knölar och ömma områden i babianröven efter för mycket cykling =)
Men samtidigt är cykeln som en swiss army knife, fler användningsområden än man först kan se =)
Det är grymt att dra ut på en teknisk cykeltur oc
Håller med Fredrik N, man har ju ständigt knölar och ömma områden i babianröven efter för mycket cykling =)
Men samtidigt är cykeln som en swiss army knife, fler användningsområden än man först kan se =)
Det är grymt att dra ut på en teknisk cykeltur oc
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 11:44"Fredrik N, om du sätter på en sadel på sadelstolpen så gör det inte så ont..."
Ständigt denna prylhysteri. Jag står upp för min rätt att vägra sadel.
"Fredrik N, om du sätter på en sadel på sadelstolpen så gör det inte så ont..."
Ständigt denna prylhysteri. Jag står upp för min rätt att vägra sadel.
Quote from Fredrik Närenfors on 11 September 2010, 11:46"Jag står upp för min rätt att vägra sadel"
Det skulle jag också göra om jag inte hade nån sadel (H)
"Jag står upp för min rätt att vägra sadel"
Det skulle jag också göra om jag inte hade nån sadel (H)
Quote from Johan Lindh on 11 September 2010, 11:55Bästa sättet att resa, möjligen ett transportmedel, definitivt inte ett träningsredskap!
Bästa sättet att resa, möjligen ett transportmedel, definitivt inte ett träningsredskap!
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 14:21Min cykel är inte utrustad med alkolås, bra de!!!
Min cykel är inte utrustad med alkolås, bra de!!!
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 16:23Min vän i duschen när jag är gräsänka.
Min vän i duschen när jag är gräsänka.
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 17:11Bicyxuell?
Bicyxuell?
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 17:12Utmaning.
Utmaning.
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 17:14Ha ha ha!
Det räknas väl inte som att vara otrogen att duscha ihop med en annan?? Jag tvättade honom noga, torkade och smorde in efteråt men det var inte så mycket känslor involverade utan mest bara nåt som skulle göras för att det hade regnat lite på o
Ha ha ha!
Det räknas väl inte som att vara otrogen att duscha ihop med en annan?? Jag tvättade honom noga, torkade och smorde in efteråt men det var inte så mycket känslor involverade utan mest bara nåt som skulle göras för att det hade regnat lite på o
Quote from Funbeat user on 11 September 2010, 17:15Ett skönt motionssätt som fungerar jättebra för mig, som är lite kräsen.
Ett skönt motionssätt som fungerar jättebra för mig, som är lite kräsen.