Quote from Guest on 24 June 2011, 09:54Denna artikel satte ju helt klart spiken i kistan när d gäller mina tankar att använda cykelbanan med Lvg hojjen!!!
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2479807/flicka-nara-halshuggas-av-staltradfalla
Vad är d för FEL på folk!!!...
Denna artikel satte ju helt klart spiken i kistan när d gäller mina tankar att använda cykelbanan med Lvg hojjen!!!
http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2479807/flicka-nara-halshuggas-av-staltradfalla
Vad är d för FEL på folk!!!...
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 10:04Usch, jag tyckte rubriken var så vidrig så jag bestämde mig för att inte läsa artikeln för då skulle jag nog bli ännu mer illamående. Trist med dumma människor!
Usch, jag tyckte rubriken var så vidrig så jag bestämde mig för att inte läsa artikeln för då skulle jag nog bli ännu mer illamående. Trist med dumma människor!
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 13:42Jag läser heller inte. Läser inte kvällspress i vanliga fall och är extra glad att jag slipper nu. Ibland är folk sjuka i huvudet.
Jag läser heller inte. Läser inte kvällspress i vanliga fall och är extra glad att jag slipper nu. Ibland är folk sjuka i huvudet.
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 14:41Jag som närmar mig 60, känner som att det bara blir värre och värre.
Kanske beror det på den allt större mediala uppmärksamheten och att nyheter oftast = dåliga nyheter. Program som tar upp goda nyheter, exempelvis "Landet Runt" i SVT, har inte alls sam
Jag som närmar mig 60, känner som att det bara blir värre och värre.
Kanske beror det på den allt större mediala uppmärksamheten och att nyheter oftast = dåliga nyheter. Program som tar upp goda nyheter, exempelvis "Landet Runt" i SVT, har inte alls sam
Quote from Lena O on 24 June 2011, 16:47Eller så kanske de sitter i bilarna när farsan kör tok för nära en cyklist, tuta, ge fingret o gapa några könsord.
Eller så kanske de sitter i bilarna när farsan kör tok för nära en cyklist, tuta, ge fingret o gapa några könsord.
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 16:55Markku, det har gjorts en hel del undersökningar till vad detta skulle kunna bero på men ingen korrelation har funnits till datorspel, videovåld, rollspel eller liknande... det är tvärt om så att våldstendenserna verkar vara markant lägre i dessa grupper.
Markku, det har gjorts en hel del undersökningar till vad detta skulle kunna bero på men ingen korrelation har funnits till datorspel, videovåld, rollspel eller liknande... det är tvärt om så att våldstendenserna verkar vara markant lägre i dessa grupper.
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 18:22Jag minns att det i grundskolan kom en polis som berättade om en tonårig mopedist som råkade ut för samma sak. Han hade inte änglavakt 🙁
Dessutom var det ett antal år sen jag gick i skolan så det kan inte vara nåt nytt.
Jag minns att det i grundskolan kom en polis som berättade om en tonårig mopedist som råkade ut för samma sak. Han hade inte änglavakt 🙁
Dessutom var det ett antal år sen jag gick i skolan så det kan inte vara nåt nytt.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 01:06Jag tycker att media skapar mer problem med en sån här rapportering än vad de med information gör nytta. Hellre att de går ut i nån sunkig lokalblaska och sprider det till ett olyckligt fåtal än att de skickar ut det via kvällspressen till hela Sverige. D
Jag tycker att media skapar mer problem med en sån här rapportering än vad de med information gör nytta. Hellre att de går ut i nån sunkig lokalblaska och sprider det till ett olyckligt fåtal än att de skickar ut det via kvällspressen till hela Sverige. D
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 15:29Såg det på text-teve igår, så det är inte bara kvällspressen.
Undrar alltid hur mkt som är bristande fantasi och tanklöshet?
Såg det på text-teve igår, så det är inte bara kvällspressen.
Undrar alltid hur mkt som är bristande fantasi och tanklöshet?
Quote from Camilla Höög on 27 June 2011, 09:09Ännu en anledning till att välja bilvägen att cykla på.
Ännu en anledning till att välja bilvägen att cykla på.