Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 09:11Fin rubriksättning, kvällsnyheter i sitt esse (t-).
Rubrik: "Nära att bli halshuggen"
Text: "..märkte bara att hon hejdades av något. - Hon fick ont i revbenen men inga bestående skador"
Fin rubriksättning, kvällsnyheter i sitt esse (t-).
Rubrik: "Nära att bli halshuggen"
Text: "..märkte bara att hon hejdades av något. - Hon fick ont i revbenen men inga bestående skador"
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 23:40Tycker det för en gångs skull var bra rubriksättning! Blir man tilltygad med järntråd så pass att det känns i revbenen efteråt så är resultatet hals inte långt ifrån. Överdjävligt! Tack och godnatt för den som cyklar förbi med den i "rätt" höjd.
Tycker det för en gångs skull var bra rubriksättning! Blir man tilltygad med järntråd så pass att det känns i revbenen efteråt så är resultatet hals inte långt ifrån. Överdjävligt! Tack och godnatt för den som cyklar förbi med den i "rätt" höjd.
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 06:26Det är nog lite svårare än så.
Det är nog lite svårare än så.
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 09:10Tror iaf inte det känns så. Om man nu behöver bry sig om det efteråt.
Tror iaf inte det känns så. Om man nu behöver bry sig om det efteråt.
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 12:32Det var några småbarn som hade erkänt hörde jag på Smålands nytt igår!
Får hoppas att inte fler barn, vuxna blir triggade till att testa detta.
Det var några småbarn som hade erkänt hörde jag på Smålands nytt igår!
Får hoppas att inte fler barn, vuxna blir triggade till att testa detta.
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 16:02Fy fan
Fy fan
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 20:36Detta är på inget sätt unik eller nytt. Och hela jorden är dett dårhus där galningarna styr som Roffe sjunger.
"Två pojkar bakom ståltråd över cykelbana"
http://nyheter.lokaldelen.se/article/city/b60566b41d1d11041af1d49f9ce5ab7b/tv_pojkar_bakom_stltrd_
Detta är på inget sätt unik eller nytt. Och hela jorden är dett dårhus där galningarna styr som Roffe sjunger.
"Två pojkar bakom ståltråd över cykelbana"
http://nyheter.lokaldelen.se/article/city/b60566b41d1d11041af1d49f9ce5ab7b/tv_pojkar_bakom_stltrd_
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 22:48I min ungdom nöjde sig busarna med att spänna begagnade kassettband över vägen. Det kunde ställa till en del oreda det också 🙁
I min ungdom nöjde sig busarna med att spänna begagnade kassettband över vägen. Det kunde ställa till en del oreda det också 🙁
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 10:05Nutidens ungar borde alltså spänna Spotify eller möjligen en Ipod över vägen.
Nutidens ungar borde alltså spänna Spotify eller möjligen en Ipod över vägen.
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 12:07De borde köra trådlöst.
De borde köra trådlöst.