Quote from Guest on 17 February 2009, 22:19Skulle bl jätte glad om någon kunde talom vad de är för model pp åmin adiddas sko. inköpt 2008
Har bild på min sida!! 🙂
mvh matte
Skulle bl jätte glad om någon kunde talom vad de är för model pp åmin adiddas sko. inköpt 2008
Har bild på min sida!! 🙂
mvh matte
Quote from Funbeat user on 17 February 2009, 22:29De en typisk "Matte-köpt-sko-utan-kunskap-om-doja" å där finns det ju ett otroligt massa namn som man gissa på??!!.....Tja Adidas är ju alltid Adidas å vad jag ser i valören så ska du väl kunna kuta omkring i den ganska så tryggt...Håll dig från 24H och l
De en typisk "Matte-köpt-sko-utan-kunskap-om-doja" å där finns det ju ett otroligt massa namn som man gissa på??!!.....Tja Adidas är ju alltid Adidas å vad jag ser i valören så ska du väl kunna kuta omkring i den ganska så tryggt...Håll dig från 24H och l
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 19:27Den är faktiskt utprövad för mig hos intersport...men så här i efterhand så vet jag inte om de va så kunniga där....och jag hittar inte kartongen skona låg i...
men de lutar åt ett par nya i mars!!!!
Den är faktiskt utprövad för mig hos intersport...men så här i efterhand så vet jag inte om de va så kunniga där....och jag hittar inte kartongen skona låg i...
men de lutar åt ett par nya i mars!!!!
Quote from Funbeat user on 18 February 2009, 23:25Surra inte så myche i valören ref pantingarna ...utan ta på dig dojorna å kör några rejäla pass istället....du ser då om dom funkar å då stämmer väl allt.
Det min herre mera behöver bestämma sig för är nog hur man på ett bra å effektivt sätt kan komma igå
Surra inte så myche i valören ref pantingarna ...utan ta på dig dojorna å kör några rejäla pass istället....du ser då om dom funkar å då stämmer väl allt.
Det min herre mera behöver bestämma sig för är nog hur man på ett bra å effektivt sätt kan komma igå