Quote from Guest on 17 December 2011, 20:26Jag var ute och löptränade, när jag kände att det hände något i en punkt i knävecket. Inte ont eller så, men nåt..När jag kom hem vart det sämre och nu har jag haft så ont i punkten i knävecket i 2 veckor att inte löptränat alls. Jag kan gå och skubba lit
Jag var ute och löptränade, när jag kände att det hände något i en punkt i knävecket. Inte ont eller så, men nåt..När jag kom hem vart det sämre och nu har jag haft så ont i punkten i knävecket i 2 veckor att inte löptränat alls. Jag kan gå och skubba lit
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 20:36I och med att du inte visar din träning går det inte säga om din skada handlar om en överansträngning eller ej. Tyvärr finns det många mjukdelar i knäet och diagnos bör således fastställas av idrottsläkare eller liknande.
I och med att du inte visar din träning går det inte säga om din skada handlar om en överansträngning eller ej. Tyvärr finns det många mjukdelar i knäet och diagnos bör således fastställas av idrottsläkare eller liknande.
Quote from Funbeat user on 17 December 2011, 20:38troligen en sträckning/bristning i Popliteus muskeln...
http://en.wikipedia.org/wiki/Popliteus_muscle
troligen en sträckning/bristning i Popliteus muskeln...