Quote from Guest on 26 June 2012, 20:42Inför Jukola förra helgen började jag känna att mitt vänstra knä inte var helt ok. Det gjorde inte ont på något sätt men kändes lite svullet och inte helt stabilt.
Efter Jukola var känslan kvar men blev inte akut värre. Valde att vila några dagar, faktis
Inför Jukola förra helgen började jag känna att mitt vänstra knä inte var helt ok. Det gjorde inte ont på något sätt men kändes lite svullet och inte helt stabilt.
Efter Jukola var känslan kvar men blev inte akut värre. Valde att vila några dagar, faktis
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 20:52Skönt att du kan träna i alla fall! - Talar emot Hopparknä tycker jag. Instabiliteten känner jag tyvärr(som tur är...) ej igen.
Skönt att du kan träna i alla fall! - Talar emot Hopparknä tycker jag. Instabiliteten känner jag tyvärr(som tur är...) ej igen.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 21:01Känner igen problemet.... Jag har drabbats av hopparknä och fick också den instabila känslan i början, sedan känningar runt knät men aldrig smärta. Ibland har det huggit om jag löpt fel i en nerförsbacke. Just nu känns det ok, men är ej helt bra än. Bl a
Känner igen problemet.... Jag har drabbats av hopparknä och fick också den instabila känslan i början, sedan känningar runt knät men aldrig smärta. Ibland har det huggit om jag löpt fel i en nerförsbacke. Just nu känns det ok, men är ej helt bra än. Bl a