Quote from Guest on 6 May 2009, 15:46Hej,
medlem sedan 20 minuter sedan...
Precis köpt en cykel, Scott SUB10, som är min nya ögonsten.
Grejen är att jag cyklar inte bara pass som är uttalade träningspass.
Jag kan cykla bara för att det är skoj och upptäcka nya delar av Stockholm utan att
Hej,
medlem sedan 20 minuter sedan...
Precis köpt en cykel, Scott SUB10, som är min nya ögonsten.
Grejen är att jag cyklar inte bara pass som är uttalade träningspass.
Jag kan cykla bara för att det är skoj och upptäcka nya delar av Stockholm utan att
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 15:56Visst är det träning:
http://www.training4cyclists.com/long-slow-distance-training/
Visst är det träning:
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 15:57Det finns flera typer av cykling. Själv skiljer jag på Cykling och Cykling - distans men även andra typer finns. Cykling använder jag för cykelpendling och Cykling - distans för längre turer.
Det finns flera typer av cykling. Själv skiljer jag på Cykling och Cykling - distans men även andra typer finns. Cykling använder jag för cykelpendling och Cykling - distans för längre turer.
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 16:00Tack för era snabba svar! 🙂
Då kan jag lungt fortsätta och cykla mina "upptäcka Stockholm och dess vackra natur och arkitektur-rundor" med en liten förvissning om att det är lite träning och inte helt "bortkastat" sas.
Tack!
Tack för era snabba svar! 🙂
Då kan jag lungt fortsätta och cykla mina "upptäcka Stockholm och dess vackra natur och arkitektur-rundor" med en liten förvissning om att det är lite träning och inte helt "bortkastat" sas.
Tack!
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 16:05Ingen rörelse på cykel är borkastad!
Ingen rörelse på cykel är borkastad!
Quote from j sollerman on 6 May 2009, 16:18De finns sånna som reggar trädgårdsarbete (pinsamt) så du kan nog regga när du tvättar cykeln också!
Välkommen (t+)
De finns sånna som reggar trädgårdsarbete (pinsamt) så du kan nog regga när du tvättar cykeln också!
Välkommen (t+)
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 16:29Tror faktiskt att jag gjorde det en gång...reggade trädgårdsarbete alltså...grävde ett dike en meter djupt sex meter långt..värsta stryke passet någonsin!
Tror faktiskt att jag gjorde det en gång...reggade trädgårdsarbete alltså...grävde ett dike en meter djupt sex meter långt..värsta stryke passet någonsin!
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 16:36Till saken hör ju också att eftersom man är helt ovan har jag heller inga fakta på hur mycket träning det är såsom maxpuls, snittpuls etc. Vet bara att jag cyklar ca 25km med i snitt ungefär 16km/h för det säger cykeldatorn.
När jag köper den Garmin FR40
Till saken hör ju också att eftersom man är helt ovan har jag heller inga fakta på hur mycket träning det är såsom maxpuls, snittpuls etc. Vet bara att jag cyklar ca 25km med i snitt ungefär 16km/h för det säger cykeldatorn.
När jag köper den Garmin FR40
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 17:55Det är ju en personlig träningsdagbok, så vad man reggar är väl väldigt fritt. Låt oss fortsätta missbruka einsteins ord: Allting är relativt. För en tjock amerikan lär det vara ett träningspass att stappla till McDonalds i stället för att ta bilen. Min g
Det är ju en personlig träningsdagbok, så vad man reggar är väl väldigt fritt. Låt oss fortsätta missbruka einsteins ord: Allting är relativt. För en tjock amerikan lär det vara ett träningspass att stappla till McDonalds i stället för att ta bilen. Min g
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 18:02Johan, jag vill börja med att hälsa dig välkommen till FB! Och även gratulera dig till att du börjat cykla.
Som du kommer se här finns alla typer av cyklister här, alla med sin syn på cykel.
Träna och njut av det så kommer du säkert komma på vad som ger
Johan, jag vill börja med att hälsa dig välkommen till FB! Och även gratulera dig till att du börjat cykla.
Som du kommer se här finns alla typer av cyklister här, alla med sin syn på cykel.
Träna och njut av det så kommer du säkert komma på vad som ger