Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Det är upp till var och en att bedöma vad man själv tycker är träning. Jag definerar träning, då jag medvetet tar mig tid att motionera minst 30 minuter i sträck. Promenad till och från jobbet typ 2x20 min ser jag inte som träning, inte heller att gå en h

Det är skillnad på träning och motion, tycker jag. Träna gör man för att bli bättre på det man utövar (bli snabbare), motionera gör man för att bli man blir friskare och man mår bra av det. Oavsett av vilken anledning man utövar rörelsen så får man båda p

Min egen högst personliga och ovetenskapliga definition av vad som är träning/tävling (som jag reggar) är ett pass för vilket en dusch krävs efteråt.

Backlöparna hade en bra åsikt där, den kan jag köpa.

Annars är det väl som många skriver, man kan ju regga allt men det gäller atta vara ärlig mot sig själv.

Nåväl, nu skall jag nog regga de flesta rundor, dock inte de där man cyklar till bolaget... 😉

Va! det är ju på dessa turer som man skrapar ihop mil

Det var jag som menade att stillasittande cykling inte är onödig..pikar egentligen Fd. David P...som inte gillar spinning...Men inte rör man sig framåt på en sådan cykel i alla fall!

Registrerar sånt som jag gör för att träna, cykla till kiosken gör jag för att köpa cigg 😉 så det räknar jag inte in till träning t.ex.

12