Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 16:36Efter några intervaller i +55 km/h så brukar det vara koks i maskineriet på många håll.
Efter några intervaller i +55 km/h så brukar det vara koks i maskineriet på många håll.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 17:32Långa nedförsbackar i Skåne...
Långa nedförsbackar i Skåne...
Quote from Charlotte Skoglund on 29 April 2010, 20:46i 50km+ blir iallafall mina ben gele rätt fort även på rulle.....
men kul så länge det räcker
i 50km+ blir iallafall mina ben gele rätt fort även på rulle.....
men kul så länge det räcker
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 20:49Håll rullen då.
Håll rullen då.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 21:12Förstår inte det första stycket med att runners high numer är bevisat... Vad då numer, det var ju länge sedan. Stod till och med om det i min biologibok i skolan. Det var iofs inte så länge sedan, men ändå.
Men... För att vara helt ärlig så har illustrer
Förstår inte det första stycket med att runners high numer är bevisat... Vad då numer, det var ju länge sedan. Stod till och med om det i min biologibok i skolan. Det var iofs inte så länge sedan, men ändå.
Men... För att vara helt ärlig så har illustrer
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 22:57Mycket intressant.
Mycket intressant.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 22:58"Vad är vitsen med distanskyckling" - Åhå ett skämt? (H)
"Vad är vitsen med distanskyckling" - Åhå ett skämt? (H)
Quote from j sollerman on 30 April 2010, 16:58Jag litar inte på personer som skriver så långa inlägg..
Jag litar inte på personer som skriver så långa inlägg..