Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Något fint att hänga på väggen är trevligt. Då spelar inte tröjstorlek nån roll (är alltid slut på storlekarna när vi långsamma går i mål) och en medalj/plakett blir inte urtvättad heller.

Du kan få ett signerat kort av mig.

Tjohoo!

Jag tycker att man generellt sett får mycket för anmälningsavgiften på triathlon, sett till att det är 3 grenar, 1 växlingsområde och antal deltagare. Om man jämför med ex Vansbrosimningen och Lidingöloppet.
Egentligen är det bara IM som är rätt dyrt, me

David, se till o ta med dig ett signerat kort i helgen då!

Om man ska se det positiva med att man måste anmäla sig till nästa års tävling nästan innan man kommit i mål så är det att man under året fram till tävlingen hinner glömma vad tävlingen kostade. 🙂 Då känns det inte längre så dyrt när det är dags att stäl

Min största utgiftspost vid triathlontävlingar brukar inte
vara anmälningsavgiften utan resa och eventuellt boende.
Jag vill inte räkna efter vad Arvika egentligen kostade.

Jag önskar att föreningarna som anordnar tävlingarna
gör ordentliga vinster,

Håller med dig Kim att anmälningsavgiften bara är en droppe i havet bland alla kostnader som är relaterade till triathlontävlingarna.

Jag hade inte reflekterat att man kunde se t-shirten som marknadsföring (kanske för att jag själv aldrig använder dessa)

Hej, som arrangör för Lidingö triathlon kan jag säga att vi har försökt ha en låg anmälningsavgift under dessa år. Fast de första åren fick jag betala tävlingens underskott ur egen ficka och så himla roligt är det inte. Man lägger ned mycket tid på att ar

Jo, fast nu har ju Lidingö triathlon allt som jag tidigare beskrivit redan i sin tävling.