Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningVad hände med min kropp?
You need to log in to create posts and topics.

12

jag tror inte det stämmer 2 till 1 ratio uppströms mot bassäng simning.

jag kan simma 1000m i bassäng ca 13:30-14:00 under träning. på en tävling kanske under 13:00. Men på vansbro med våtdräkt har jag simmat kortsim på 13:42 (9:e plats) och 14:02 (12:

Ryan. Jag är i stort sett i samma situation: har latat mig (simmat 2km ett par ggr i vår, samt två ggr på tre dagar- i ett sträck) och bara tränat cykling, längdåkning, tennis, innebandy, löpning - sista två veckorna tänkte jag köra 10-11 pass 2km-4km. Tr

jag körde 10 pass under midsommar vecka i 2009 och simmade 50km. det känndes bra under tiden, men efter Vansbro kunde jag inte träna pga axel skada. jag var inte vann att simma mer än 16500m på en vecka.

med 14 dagar kvar till vansbro skulle jag tips a

Stort tack, Ryan! Du verkar vara allas simguru här på forumet - härligt med någon som engagerar sig!

Ryan skulle man ha som tränare. Vilken del av landet bor du? Det finns säkert många bra tränare men Ryan förstår oss blåbär. Tack

jag är i Växjö och är ideell ledare till vår Masters program. Jag älska simning och har ändrat den motions grupp vi hade till en bra Masters program. vi har simmare från 23 upp till 67år. vi har de som har simmat SM (länge sedan) till de som simmade ba

Tack Ryan! Jag förstår det är skillnad på träning och träning. Hela kroppen mår bra av simmning. Jag känner skillnad efter ha tränat cykel o styrka inför tjej vättern. Hade jag simmat igång i veckan under cykel träningen hade kroppen varit smidigare och

12