Quote from Guest on 31 December 2009, 12:14Har Ni några planer/mål inför 2010 ?
Själv skall jag försöka föra träningsdagbok ( ialla fall hålla lite koll på träningstiden).
Har Ni några planer/mål inför 2010 ?
Själv skall jag försöka föra träningsdagbok ( ialla fall hålla lite koll på träningstiden).
Quote from Lena O on 31 December 2009, 12:24Mars/April. Misano Adriatico
Juni Alla Vättern
Augusti. Ride of Hope
Mars/April. Misano Adriatico
Juni Alla Vättern
Augusti. Ride of Hope
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 13:03Gary, du får inte köra Tjejvättern!
Själv hoppas jag få råd med Nove Colli i Maj, som laddning inför halv-Vättern, Vättern och Styrkepröven. Sövde Halv-Järnman är väl egentligen det stora målet då det blir mitt första Triathlon.
Närmast är fokus på att
Gary, du får inte köra Tjejvättern!
Själv hoppas jag få råd med Nove Colli i Maj, som laddning inför halv-Vättern, Vättern och Styrkepröven. Sövde Halv-Järnman är väl egentligen det stora målet då det blir mitt första Triathlon.
Närmast är fokus på att
Quote from ellen olsson on 31 December 2009, 13:38Andrew: Hur löser du anmälan till Nove Colli med kort varsel? Loppet är ju fullt sedan länge.
Andrew: Hur löser du anmälan till Nove Colli med kort varsel? Loppet är ju fullt sedan länge.
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 14:29Inte åka tjejvättern? Det finns lösningar...: http://2.bp.blogspot.com/_5i7Hzh45_Qk/RvKMTuDrbxI/AAAAAAAAAXY/BOVI0vSz63Y/s400/transa.jpg
Halvvättern och / eller siljan runt
Vätternrundan
Mälaren runt
Etapp Ride of hope
Inte åka tjejvättern? Det finns lösningar...: http://2.bp.blogspot.com/_5i7Hzh45_Qk/RvKMTuDrbxI/AAAAAAAAAXY/BOVI0vSz63Y/s400/transa.jpg
Halvvättern och / eller siljan runt
Vätternrundan
Mälaren runt
Etapp Ride of hope
Quote from Lena O on 31 December 2009, 15:40Exakt Daniel (t+)
Exakt Daniel (t+)
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 15:55Klassikern
Klassikern
Quote from Peter Eriksson on 31 December 2009, 16:29Göteborgsvarvet, falkenbergslopppet, conde minimarathon, 2 etapper på Ride-Of-Hope (Halmstad- Skövde) och Bockstensturen och hålla såpass nivå på träningen så att jag klarar detta utan några större problem.
Hmm... Sen borde jag testa nåt nytt också.
Göteborgsvarvet, falkenbergslopppet, conde minimarathon, 2 etapper på Ride-Of-Hope (Halmstad- Skövde) och Bockstensturen och hålla såpass nivå på träningen så att jag klarar detta utan några större problem.
Hmm... Sen borde jag testa nåt nytt också.
Quote from j sollerman on 31 December 2009, 16:43Trampa runt vättern under 9 timmar och inte känna mig slutkörd i mål. Stora målet 2010 är Kalmar triathlon.
Trampa runt vättern under 9 timmar och inte känna mig slutkörd i mål. Stora målet 2010 är Kalmar triathlon.
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 16:47Fortsätta njuta av alla roliga och informativa inlägg, samt cykla ännu mer under 2010!
Önskar er alla ett riktigt tt Nytt År!
Fortsätta njuta av alla roliga och informativa inlägg, samt cykla ännu mer under 2010!
Önskar er alla ett riktigt tt Nytt År!