Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 11:29Vad är det för träningsläger i mars i Sverige? Det kanske jag skulle ha lite nytta av att åka på också...
Vad är det för träningsläger i mars i Sverige? Det kanske jag skulle ha lite nytta av att åka på också...
Quote from j sollerman on 14 January 2010, 13:33Här är ett träningsläger, men det är i april
http://www.highchaparral.se/doc.asp?M=100000183&D=600000431&L=SE
Här är ett träningsläger, men det är i april
http://www.highchaparral.se/doc.asp?M=100000183&D=600000431&L=SE
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 13:37Verkar intressant... Hade varit gött att få lite gruppträning innan vätternrundan.
Verkar intressant... Hade varit gött att få lite gruppträning innan vätternrundan.
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 13:40- Hålla mig frisk, inte vurpa och bryta nåt i år (t+)
...
- Tour of the Cowichan Valley 10/4
- VR/2
- VR
- Ride of Hope
- Roxen Runt
- 4 st BrevéBTW, lägret på Highchaparral, kan varmt rekomenderas. Det var kallt, blött men otroligt roligt, trevligt och
- Hålla mig frisk, inte vurpa och bryta nåt i år (t+)
...
- Tour of the Cowichan Valley 10/4
- VR/2
- VR
- Ride of Hope
- Roxen Runt
- 4 st Brevé
BTW, lägret på Highchaparral, kan varmt rekomenderas. Det var kallt, blött men otroligt roligt, trevligt och
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 19:07Träningsläger med HCK i Laholm
Ev Mallis i april
Vätternrundan i strålande sol och medvind
Nån/några deltävlingar i svenska downhill cupen
några veckors downhillande i Frankrike, Åre, Gesunda eller Hafjell
SM downhill Åre
Träningsläger med HCK i Laholm
Ev Mallis i april
Vätternrundan i strålande sol och medvind
Nån/några deltävlingar i svenska downhill cupen
några veckors downhillande i Frankrike, Åre, Gesunda eller Hafjell
SM downhill Åre
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 20:17Tänkte prova på att cykla landsväg. Bockstyrecykel beställd 🙂
Tänkte prova på att cykla landsväg. Bockstyrecykel beställd 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 20:48Träna mindre, cykla längre och snabbare. Italien i maj, Riksgränsen-Smygehuk, Ride of Hope, halvvättern, Italien i september samt lite spontana äventyr
Träna mindre, cykla längre och snabbare. Italien i maj, Riksgränsen-Smygehuk, Ride of Hope, halvvättern, Italien i september samt lite spontana äventyr